Spark nedover

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
Andre som kjenner spark nedover mot skjeden? På OUL låg hun med beina ned og hun liker tydeligvis å ligge sånn for hun sparker konstant mot livmorhalsen! Er egentlig ganske ubehagelig! Noen andre som har det sånn?

Andre som kjenner spark nedover mot skjeden? På OUL låg hun med beina ned og hun liker tydeligvis å ligge sånn for hun sparker konstant mot livmorhalsen! Er egentlig ganske ubehagelig! Noen andre som har det sånn?
Har det ikke sånn, men svarer deg uansett:hilarious: Her kjenner jeg det stort sett på høyre eller venstre side..men ganske langt ned.:)

Har det ikke sånn, men svarer deg uansett:hilarious: Her kjenner jeg det stort sett på høyre eller venstre side..men ganske langt ned.:)

I begynnelsen kjente jeg mest langt nede som du, men framme, men idag er det liksom BARE ned mot skjeden [emoji85]

Her turnes det nok litt, kjenner det forskjellige plasser fra dag til dag. Men har kjent det helt nede ja.. bedre når de sparker høyere oppe

Tror jeg har ei/en som liker å stå på hodet for kjenner bevegelse veldig høyt oppe synes jeg

Kjenner dere det så godt?[emoji15] jeg må ligge og konsentrere meg (ofte om kveldene) for å kjenne noe. Hadde det ikke vært for at jeg har hatt "rolige" barn i magen før så hadde jeg blitt bekymret allerede[emoji51] er 19+1 i dag...

Jeg kjenner bevegelser veldig godt nå. Har morkaken på bakre vegg, og er slank, så "alt ligger til rette" så og si. Her sparkes de overalt. Han er en sprelsk en.

Jeg kjenner bevegelser veldig godt nå. Har morkaken på bakre vegg, og er slank, så "alt ligger til rette" så og si. Her sparkes de overalt. Han er en sprelsk en.

Ok, ja jeg er ikke så slank (har et par kg ekstra) og morkaken ligger foran så det har nok betydning. Har hatt det likt i alle 3 heldigvis så er nok normalt for meg[emoji4]

Ok, ja jeg er ikke så slank (har et par kg ekstra) og morkaken ligger foran så det har nok betydning. Har hatt det likt i alle 3 heldigvis så er nok normalt for meg[emoji4]
Morkaken foran har stor betydning ja, merker stor forskjell på dette svangerskapet kontra nummer to og tre.

Kjenner dere det så godt?[emoji15] jeg må ligge og konsentrere meg (ofte om kveldene) for å kjenne noe. Hadde det ikke vært for at jeg har hatt "rolige" barn i magen før så hadde jeg blitt bekymret allerede[emoji51] er 19+1 i dag...

Er 19+2 selv! Tror det er ekstremt individuelt og du skal ikke bekymre deg :) jeg har morkaken fremme og skal etter regelen ikke kjenne så mye enda, men den ligger høyt oppe så kjenner alle bevegelser hun gjør nedenfor. Kjenner ei som hadde morkaka bak, men likevel ikke kjente noe særlig før uke 23/24! Så ja, veldig individuelt!

Godt å høre at flere har det sånn!! [emoji85] sparker meg like hardt i underlivet idag [emoji85] men er glad jeg kjenner henne så godt [emoji173]️

Skikkelig ubehagelig når de sparker mot skjeden og det kjennes ut som en liten fot kommer til å stikke ut :p

Skriver under på dette :D

Hodet er opp, og beina er ned her så det veksles litt nå i hvor langt ned sparkene kommer. Men dem er under livet, og kjennes til tider der nede :p
Husker det fra tidligere svangerskap, og jeg satte ikke pris på, og føle dem nederst da heller hehe

Skriver under på dette :D

Hodet er opp, og beina er ned her så det veksles litt nå i hvor langt ned sparkene kommer. Men dem er under livet, og kjennes til tider der nede :p
Husker det fra tidligere svangerskap, og jeg satte ikke pris på, og føle dem nederst da heller hehe

Nei hadde aldri trodd det skulle være så ubehagelig med spark [emoji23]

Her er det en skikkelig akrobat, kjenner både høyt og lavt :) kjenner også når den snur seg :D

Føler samme fra igår! Ja,ubehagelig :-) Jeg føler sparker opp og ned,i midten og på begge sider.

Back
Topp