Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det ikke sånn, men svarer deg uansett Her kjenner jeg det stort sett på høyre eller venstre side..men ganske langt ned.Andre som kjenner spark nedover mot skjeden? På OUL låg hun med beina ned og hun liker tydeligvis å ligge sånn for hun sparker konstant mot livmorhalsen! Er egentlig ganske ubehagelig! Noen andre som har det sånn?
Har det ikke sånn, men svarer deg uansett Her kjenner jeg det stort sett på høyre eller venstre side..men ganske langt ned.
Jeg kjenner bevegelser veldig godt nå. Har morkaken på bakre vegg, og er slank, så "alt ligger til rette" så og si. Her sparkes de overalt. Han er en sprelsk en.
Morkaken foran har stor betydning ja, merker stor forskjell på dette svangerskapet kontra nummer to og tre.Ok, ja jeg er ikke så slank (har et par kg ekstra) og morkaken ligger foran så det har nok betydning. Har hatt det likt i alle 3 heldigvis så er nok normalt for meg[emoji4]
Kjenner dere det så godt?[emoji15] jeg må ligge og konsentrere meg (ofte om kveldene) for å kjenne noe. Hadde det ikke vært for at jeg har hatt "rolige" barn i magen før så hadde jeg blitt bekymret allerede[emoji51] er 19+1 i dag...
Skikkelig ubehagelig når de sparker mot skjeden og det kjennes ut som en liten fot kommer til å stikke ut
Skriver under på dette
Hodet er opp, og beina er ned her så det veksles litt nå i hvor langt ned sparkene kommer. Men dem er under livet, og kjennes til tider der nede
Husker det fra tidligere svangerskap, og jeg satte ikke pris på, og føle dem nederst da heller hehe