Spark nedover?

Flangre

Elsker forumet
Flere som kjenner det? Altså mot "utgangen" Lillegutt her har de siste par dagene bestemt seg for å forsøke å sparke seg ut. Og det er sååååååå ubehagelig!!! Sitter jeg rett-opp-og-ned så føles det ut som hele meg hopper i stolen. Husker akkurat dette var ubehagelig med storebror også, men denne tullballen er jo så utrolig sterk. Håper han snur seg snart igjen. Er ikke godt å bli sparket i ribbeina heller, men foretrekker dét fremfor dette Søsteren er heldigvis en fornuftig frøken som alltid ligger med hodet ned. Hun er også førstemann ut når den tid kommer, så håper hun fortsetter som hun har startet :)
 
Jepp :) kjenner til det her ja,,, ikke veeeldig behageli kan du si.. kjennes ut som om han er på vei ut både den ene og andre åpningen (bare for å dele altfor mye...)

Mini her har enn så lenge kun ligget med beina ned, ikke vist antydning til å snu seg, så håper han snart tar til vett han med ;) hehe
 
her er det også spark nedover til tider, som dere sier: ganske ubehagelig :)

 
Vesla mi sparker og mye den veien. Kan ikke si det er kjempe behagelig
 
I går var det masse spark mot åpningene her i allefall.. Trodde nesten hu skulle komme ut et par ganger.. Hehe.. Føltes i allefall sånn ut..
 
Her sparkes det også nedover til tider. Ikke så hardt enda, men det blir vel.. =P
Er verst når det føles ut som han bruker blæra mi som trampoline.. hehe
*rampegutt*
 
Joda, masse nedover her og. Ikke særlig godt nei. Jeg kjenner stort sett alle bevegelser i "bretten". Altså ved bukselinningen. Så til tider er det umulig å sitte, og å bøye seg er ikke godt. Hun koser seg nok mest der nede. Hun lå på tvers ved ul, så vet ikke om det er sånn hun foretrekker å ligge.. Tirsdag kveld fikk jeg meg et spark i blæra sånn at jeg var sikker på at jeg tissa på meg. Var flaks jeg hadde vært på do rett før! ;) Kan kjenne bevegelser over navlen også, men mest nederst i magen.
 
Haha, ja, har kjent det flere ganger! Mini var spesielt aktiv da jeg hadde omgangssyke forrige uke. Ikke akkurat kjempegøy da han sparka hardt overalt i magen (kvalm og diarè) og det føltes som han hoppa på åpningen nedover :p Flott å vite at han var aktiv, MEN ;) Veldig merkelig følelse. 
 
det høres veldig ubehagelig ut da. har heldigvis ikke kjent noe av det selv ennå, men
det kommer vel sikkert. Jeg tror ganske sikkert at gutten i magen ligger med hode
ned allerede for her kommer sparkene oppover, men kjenner små bevegelser
ned i underlivet da.
 
Ja, det blir liksom ikke den samme kosen når sparkene treffer nedi der. Jeg klagde litt til mannen min om at de sparket så voldsomt her tidligere i dag, og han kom løpende for å kjenne. Men vi ble enige om at han kanskje kunne vente med å kjenne til de(n) har snudd seg igjen ...
 
Det er for det meste mye ut i området under navlen, men i dag var det ganske mye oppover. Har fått så det synger i blæren, da (holdt på å tisse på meg mens jeg sto i kassen og betjente en kunde!)
 
Hadde det slik i går spesielt.. Føltes vondt i blæra... Men et par dager før var det veldig oppe i magen, er vel så god plass der inne enda at hun kan snu seg lett som bare det:)
 
Ja, sånn er det her! Han sparker ikke så mye i selve bukveggen, men er ivrig på å snurre rundt og sparke nedover :p Tror han tar saltoer når det kommer sånne "du-dunk" :p
 
Her e det BARE spark nede.. Og e vant med det nu. :P
 
hehe jepp..tassen her e mer aktiv enn det storesøster var på samme tid...kjenne spark hele tiden hehe..
 
Vi spøker med at vi har ei lita fotball spiller :)
Men lurer på om hun kanskje liker turn bedre sånn som hun romsterer :D
Kan kjenne spark på den ene siden av magen så 10 min etter har hun snudd seg og da kjennes det på andre siden av magen. 
Begynner å bli ganske vant til det nå :)
 
Back
Topp