Spark mot underlivet

Håpefull10

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Noen andre som kjenner spark mot underlivet? Er 20+2. Har kjent mye spark nedover i hele dag, og det er jo såå ubehagelig... Kjennes ut som det kommer en fot ut :P

Har stort sett bare kjent spark mot underlivet. Men ikke så kraftig at det kjennes ut som noe kommer ut ennå. Men regner med at det kommer :p Med førstemann var jeg sikker på hun var på vei ut minst en gang for dagen fra uke 20 ett eller annet.

Ja, innimellom. Det er veldig ubehagelig, og verre blir det fremover :p

Ja har det :) Hadde seteleie barn sist og da trodde jeg foten skulle komme ut haha! Men tror morkaka ligger forann og øvre del av livmoren, siden jeg kun kjenner spark nedover enda :)

Nei, men så ligger hodet ned og ryggen ut mot magen min.

Ååh, denne karen er en liten turbo!! Han holder det gående hele kvelden! Det føles litt som om han sparker i fra seg og snurrer rundt! For plutselig kjennes sparkene et annet sted i magen:p
Har faktisk vært ubehagelig noen kvelder når har sparker på blæra mi! Kan ikke huske at jenta mi gjorde sånn! (Begynner seriøst å bli bekymret for hvordan det vil kjennes når han treffer ribbeina.......) Krysser fingrene for at det er såpass trangt da at han ikke får samme kraft..

Men det trenger ikke være spark. Min ligger som sagt med hodet ned og det meste av bevegelsene kjennes nederst mot skambeinet, men det er armene jeg kjenner :p vi fikk også sett det på ultralyden. Av og til kjenner jeg noe over navelen og det regner jeg med at er føttene.

Får noen blærespark innimellom jeg og, skvetter skikkelig. Her lå han med hodet opp på ultralyden, så er nok spark :)

De har enda god plass til å snu seg så om det er føtter armer eller hodet er ikke godt å si. Om de lå med hodet opp eller ned under ul, kan de ha snudd seg da ul var ferdig ;-) Det er lenge til de ev fester seg og blir der.

Ja! Er ikke sikker på om det er armer eller ben, men den blæren er god å bruke til å ta sats altså! Noen ganger kjennes det ut som den sparker bakover nedover også i endetarmsystemet en plass og DA kvepper jeg skikkelig til! Er jo ikke så alt for lenge siden storesøster låg inni der, men kan ikke huske de sparkene fra henne :p litt ubehagelig av og til, men priser meg bare lykkelig for at der er en aktiv baby inni der :)

Ååh, denne karen er en liten turbo!! Han holder det gående hele kvelden! Det føles litt som om han sparker i fra seg og snurrer rundt! For plutselig kjennes sparkene et annet sted i magen:p
Har faktisk vært ubehagelig noen kvelder når har sparker på blæra mi! Kan ikke huske at jenta mi gjorde sånn! (Begynner seriøst å bli bekymret for hvordan det vil kjennes når han treffer ribbeina.......) Krysser fingrene for at det er såpass trangt da at han ikke får samme kraft..

Min førstefødte sparka på mæ et stort blåmerke å brista 1 ribbein i uke 34.. hehe så aaaalt e mulig ;)

Back
Topp