Spark mot ribbena!!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Nå har nurket i magen virkelig funnet en favorittstilling der inne! Bare synd den resulterer i at mammas ribben føles skamslåtte! Hehe.. Er skikkelig vondt, tror det er blåmerker på innsiden av ribbena på høyre side.! Forstå meg rett, det er kjempedeilig å kjenne masse liv hver dag, men det er skikkelig ubehagelig og smerten forplanter seg videre til krampeliknende smerter i ryggen.. Andre som har det på samme måte? Er vel ikke så mye å gjøre med det, jeg prøver å forsiktig dytte foten unna, men går ikke lange stunda så er det påan igjen! Ble litt klagete det her, men måtte få ut litt frustrasjon!

Huff, høres akkurat ut som hos meg... Kjempekos og herlig med aktiv baby i magen, men jeg har hatt noen kvelder nå - hvor ribbeina på hø. side har kjentes skikkelig såre ut!! Særlig godt når babyen tydelig strekker seg og sparker fra hardt akkurat på samme stedet en hel kveld, hehe.. Med forplantinger til ryggen ja, og musklene på hø. side i ryggen har verket noen dager nå!
Jeg synes det blir litt bedre av å legge meg på ventre side, eller bare er oppe og går en liten runde i huset... 
Er faktisk blitt litt bedre nå, bank i bordet - bevegelsene er like intense i perioder, men føttene sparker mer midt på /øverst i mageregionen.. Tjoho, det kiler skikkelig av og til!!

Husker fra de andre at når magen sank i rundt uke 36-37, så ble det mye bedre...

Huleboeren her sparker ikke mot ribbebeina på meg, men han liker å sove med ryggen mot magen min, så jeg går konstant med smerte i magen.
Til tider hopper han trampoline på blæra mi emoticon   ,,,som ikke er noe spes behagelig det heller. Løper på do hele tiden og da gjør det vondt. 

Men..vi får trøste oss med at vi snart er ferdige og da har vi nurkene våre i hendene!
Gleder meg!!! emoticon

** Sladrer med moto2 **

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

Helt verst når dem sparker mot ribbebeina.. Det hender til tider at h*n sparker i ribbebeina samtidig som han presser ned mot blæra.. Da kan eg si det er ei som hopper litt i sofaen..

Jepp kjenner godt til den! Her presser han seg hardt opp mot ribbena, så sparker han. Bytter gjerne på hvilket ribbein han skal treffe, høyre eller venstre ;) I tillegg så er det kjekt å presse på blæra mi virker det som, helst samtidig :-D 

Her har hun sparket i ribbena i mange, mange uker, men kan ikke si at det gjør vondt, er mer ubehagelig innimellom. Samboer er blitt vant til å høre plutselige gisp og stønn fra meg. Kjenner godt til det å hoppe til i sofaen, Fru Håttentått;)

Hørtes ikke særlig deilig ut. Jeg har veldig langt liv, så de små rekker heldigvis aldri opp til ribbeina mine. Men blæra er en fin trampoline her også...

Back
Topp