Spark mot ribbein

endeligtre <3

Flørter med forumet
Hei! :)
Dem siste dagene har jeg kjent at sparkene treffer ribbeina mine når jeg sitter!
Jeg er 21+2 i dag, er dette normalt så tidlig?
Altså det er ikke vondt eller noen ting, men en litt ekkel følelse hvis jeg kan si det.

Trur ikke d er unormalt, men d er tidlig ja. :D D er ikke noe behagelig med pelling i ribbeina:confused:

Helt normalt når man sitter. Har hatt det sånn i noen uker allerede, ettersom livmoren er ganske langt oppe på meg. Håper ikke hun her er like ille som storesøsteren, for hun beistet 3 ribbein og den siste mnd var et mildt sagt helvete :p

Litt tidlig, men likevel normalt når man sitter :) kjenner det også ganske høyt når jeg sitter, men bølla ligger ganske langt nedi magen her, selv om livmora er høy :) gled deg til babyen er så stor at han/hun forårsaker gnagsår på innsida av ribbeina, DET er godt det :p haha

Når jeg sitter får jeg det og innimellom, aldri når jeg står da,det er vel itt tidlig ennå...
Merkelig følelse.. Heldigvis ikke vondt ennå.. Her sliter jeg mer med spark mot blæra!!! :p

Jeg kjenner spark både høyt oppe og langt nede. Noen ganger føles det som om nurket stepdanser på blæra når jeg går. Ganske sært. Ikke kjent i ribbeina enda, men like ved.

Ååå jeg som nettopp hadde klart glemt de "koselige" sparkene der......

*krysse fingrene for at denne er snillere med meg...* nettopp blitt god i ribbeinet etter minste på 2.. :p

Back
Topp