Spark igjen

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Er det mulig da? Kan ikke huske at førstemann var så aktiv. Er jo skikkelig disko her :eek:
Likte tydeligvis frappé og brownies :p

Hehe, en fremtidig danser du har i magen da kanskje? Her er det litt opp og ned, faktisk mindre aktivitet ved inntak av sukker, og mer ved inntak av sunn mat! Litt tidlig protestering på erter og grønnsaker? ;)

Min rører mye på seg, og stort sett til faste tidspunkt. Ble litt bekymra da h*n ikke reagerte på glukosebelastninga, men senere samme dag kjente jeg masse liv :-) rar og deilig følelse, selv om ikke alt er like behagelig :-)

Da sies det at du får en rolig unge ;) Her er det også mye aktivitet utover dagen, men ikke så voldsomt masse bevegelser. Er noen smådult hele tiden liksom. Men jeg har MORKAKA (!!:p) på framsiden så det blir litt svekka av det og.

Jeg har livmora på ryggen jeg :-P Høhø... (regner med at du mente morkaka :-P)

Samme her, kan heller ikke huske at det var like mye liv og røre tidligere, som det er nå. Så jeg tror at gutten i magen vil være mye mere aktiv enn førstemann..

Her er det også skikkelig liv og når hun fikk vannmelonsaft og hørte på Eric Saade på vinterlyd i Drammen idag så ble det ihvertfall disco inni der :)

Har var hun super aktiv, men det har blitt mindre faktisk, men det er spark hver dag hvertfall :)

Begynner kanskje å bli litt trangere? Min er sånn at noen ganger er det myyye liv, andre ganger mindre.
Tror kanskje det er litt trangere + at hun kan ha snudd seg mot ryggen så man ikke kjenner så godt, om det f. eks sparkes på morkaka (min er bak)

Pappa'en lå med hode og ene handa på magen i sted,tror hun øvde seg på og bli norges mester i boksing mot hode hannes :p

Her er den ene veldig aktiv, mens jenta er mer rolig.. men jeg også foroverliggende morkaker.. eller åssen det sies.. :p de to første var veldig rolige i magen.. ene er rolig ute av magen, den andre er litt mer aktiv.

Sent from my HTC One V using BV Forum

Back
Topp