Spark igjen ( orker ikke finne den andre tråden)

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Babyen min sparker bare nedover, sikkert mot Blæra for føler jeg må på do hele tiden. Igår da jeg lå på ryggen kjente jeg er skikkelig kraftig spark på utsiden av magen. Venter jo bare å se det skikkelig utenpå nå men denne luringen sparker jo kun nedover å da ser jo jeg ingenting åhh

Last edited:
Min sparker også bare nedover, føler hun tråkker ned i underlivet mitt noenganger. Pappa'n har kjent det utenpå en gang bare, så må nok bare vente enda litt til ;)

her vokna jeg av et spark helt nede ved siden av blæra idag :P men kjenner det ikke på utsiden enda da.. er kjempe morsomt når man kan se det fra utsiden ;)

Litt vanskelig med bollemagen min å se der nede haha

Jenta mi å sparket veldig mye nedover, og jeg kan se det på buksekanten :D men hun sparker litt over alt, ser spark daglig utenpå :)

Her sparkes det noe voldsomt utover, svææært synlig fra utsiden. Ser for meg at det må bli en veldig sterk baby, så mye som hun står på! Det var veldig gøy å kunne begynne å se og føle det på utsiden, og det er det fortsatt :-)

hehe det kommer nok snart når babyen blir større jeg syntes det var så morsomt når magen stakk ut og hoppet i alle retninger med guttungen :p
Juhuuuuu her har det jammen meg vært liv i kveld!!!! Å masse spark på utsiden <3

Ååå det er så koselig å kjenne sparkene fra lillingen i magen :) En god bekreftelse på at det er liv inni der og at det står bra til :) <3

Ååå det er så koselig å kjenne sparkene fra lillingen i magen :) En god bekreftelse på at det er liv inni der og at det står bra til :) <3
Ja er fantastisk

Back
Topp