Spark i underlivet

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Har ei som er i seteleie, men nå sparker hun så mye nedover i underlivet og det stråler så smertefullt at hvis jeg står går jeg nesten i kne. Kjennes som noe revner inni der ved blæra. Er det bare å forsone seg med at så vondt er det?

Mitt inntrykk er dessverre ja. Her sparker baby tidsvis masse nedover. Føles enten ut som at jeg skal tisse på meg, eller at hun treffer en nerve som gjør at jeg nesten faller

Jeg har hodeleie på min, men jeg har våknet et par ganger om natten av at det har kjentes ut som om det har kommet en fot ut mellom beina, og det har vært ganske vondt.

Ja, må nok det dessverre. Har akkurat slik selv. Veldig mye aktivitet nedover samt nedpress. Stikker i kjeden, presses på symfysebenet og sparkes i blære og tarmer. Er vel ekstra ubehagelig, og vondt fordi dem ligger ned i bekkenet.

Får bare tenke at om noen uker er det over :happy: Så får det heller være at det er så vondt innimellom. De er jo så myke at hode og føtter kan jo være på samme sted:hilarious: På ultralyd i uke 29 fikk jeg jo ikke gode 3D-bilder fordi hun nesten drev og sparket seg i hodet.

Ja, de har ikke så god plass inni der lengre. Hodeleie her også nå, men har hatt barn i seteleie og det er mer ubehagelig å få spark nedover enn oppover. Selv om det er ubehagelig nok noen ganger å få sparkene oppe. Kitler av og til i blæren, sikkert hendene, og er glad det ikke er de skikkelige sparkene som kommer der. Er nok bare å finne seg i slike ubehageligheter. :joyful:

Har ei som er i seteleie, men nå sparker hun så mye nedover i underlivet og det stråler så smertefullt at hvis jeg står går jeg nesten i kne. Kjennes som noe revner inni der ved blæra. Er det bare å forsone seg med at så vondt er det?
Kjenner meg godt igjen! I tillegg til sparket kjennes det ut som negler som skraper meg opp innvendig

Back
Topp