Har ei som er i seteleie, men nå sparker hun så mye nedover i underlivet og det stråler så smertefullt at hvis jeg står går jeg nesten i kne. Kjennes som noe revner inni der ved blæra. Er det bare å forsone seg med at så vondt er det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så får det heller være at det er så vondt innimellom. De er jo så myke at hode og føtter kan jo være på samme sted
På ultralyd i uke 29 fikk jeg jo ikke gode 3D-bilder fordi hun nesten drev og sparket seg i hodet.
Kjenner meg godt igjen! I tillegg til sparket kjennes det ut som negler som skraper meg opp innvendigHar ei som er i seteleie, men nå sparker hun så mye nedover i underlivet og det stråler så smertefullt at hvis jeg står går jeg nesten i kne. Kjennes som noe revner inni der ved blæra. Er det bare å forsone seg med at så vondt er det?
ja, det var en god beskrivelse på det!Kjenner meg godt igjen! I tillegg til sparket kjennes det ut som negler som skraper meg opp innvendig