Spark i magen

Tror jeg kjente der i uke 22 sist. [emoji51][emoji44] men husker ikke [emoji23][emoji28]

Når er det tidligst man kan kjenne dette?Noen som vet?
Innbiller megikke spark her altså, for de som lurer [emoji28] Er bare nysgjerrig på når det starter [emoji4]
Det er vel veldig individuelt. Jeg tror jeg kjente innvendige spark i uke 15 eller 17 sist, og så kunne pappaen kjenne utenpå i uke 19.

Bevegelse kjente jeg første gang i uke 16. Var mange og tydelige spark i uke 20, men de var fortsatt vanskelig å kjenne utenpå.

Kjente selv ikke før i uke 22 si At. Men da lå morkaka foran og førstegangs - da tar det gjerne litt ekstra tid

Når jeg tenker meg om, så har jeg fortsatt fantomspark etter første fødselen, så ikke godt å si om jeg kommer til å vite eller ei denne gang [emoji14]

Når jeg tenker meg om, så har jeg fortsatt fantomspark etter første fødselen, så ikke godt å si om jeg kommer til å vite eller ei denne gang [emoji14]
Haha takk for svar. Det var dette jeg funderte litt på sist. Trodde jeg kjente spark forrige graviditet allerede rundt uke 16.. men i etterkant av graviditeten, flere år senere, har jeg altså opplevd veldig lignende 'fantomspark' har konkludert med at det må ha vært mat i fordøyelsesprosessen som kan være til forveksling lik i utførelse [emoji23][emoji23][emoji23] Kan jo le av det nå..

Back
Topp