Spark - hvor?

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Jeg er nå 22 + 3 uker på vei, og de siste dagene har jeg begynt å kjenne spark og bevegelser langt oppe ved ribbeina og langt oppi magen. Er det andre som også har fått den lille så langt opp? Eller om noen vet om det er normalt å ha de så langt oppe på dette tidspunktet i svangerskapet?
Som den kommende storebroren likte, så liker også lillebror seg best på min høyre side. Helt rart ;)

Kjenner rett over navelen og nedover :)
Jenra mi liker seg også på høyre side,ser litt rart ut når jeg ligger på rygg,for da ser man at magen buler ut på høyre side mer enn på venstre side :p

Her kjenner jeg sånn ca midt på magen eller helt nederst, men mest nederst.

Ganske langt ned her.

Jeg kjenner litt forskjellige steder. I det siste har det vært mest nederst. Men noen ganger er det ved navlen! :)

Jeg kjenner det vel egentlig over hele magen og helt opp til ribbena, lille gutt er veldig aktiv, kan ikke huske at jeg kjente så mye liv så tidlig med de 2 andre

hun sparker mest ca rett over buksekanten, men merker bevegelser på hele magen :)

Knerten her liker seg nok best nederst på høyre side. Men også begynt å drive mer oppover mot navlen nå :)

Insted sparket hun meg i blæra så det nesten kom en dråpe i trusa :s

Kjenner sparkene i hele magen, egentlig. Nå de siste dagene er det mest oppe ved ribbena. Spesielt på høyre side. :)

Back
Topp