Spark fra knøttet

Angelise

Elsker forumet
Hvor i magen kjenner dere mest spark?

Litt overalt. Men er litt usikker på om det er hikking eller spark noen ganger. Tror morkaka tar mye av støten her:confused::(

På høyresiden, mest nederst og litt oppover :) Sprer seg litt utover etterhvert som hun vokser :)

Mest nederst ved venstre side :)
Kjenner henne også overalt, men hun liker visst å sparke nede til venstre som sagt :p hehe

Mye ved trusekanten og på venstre side :) i dag sparket han mye innover :/

Over alt, kan vere over navlen, og minuttet etter nede ved trusekanten! Aktivt barn ;)

Her er det mye innover men når det er utover er det nede ved trusekanten til venstre side, sjeldent hun sparker fra seg på høyre side :p
Det morsomme er at det var likt med storebror :)

Sparker nede til venstre mest, men kjenner godt når han sparker ifra og og dulter hodet oppover :-) spes når eg sitte litt samenkrøpet.

Når eg ligger flat, kjenner jeg hele store glide bevegelser likssom. Merker at han er begynt å bli stor <3

Har kommet noen i kveld:D like rundt/under navelen♡

Over alt i grunnen :) men kjenner hun ligger mest på høyre side :)

Over alt! Kjenner av og til at ho "går" inni magen mot ein ny plass.. Sparkene kjem som ho spasere ein tur. Herlig!

Overalt men mest ved trusekanten både i midten og på siden :) spesielt når jeg legger meg flat :D

Starte nederst ved trusekanten på morgenen og så kan sparkene komme litt overalt utover dagen :)

Sparkene kjenner jeg mest på høyre side over trusekanten. Bevegelser nesten overalt, men sparkene kommer alltid lavt nede :p

Back
Topp