Spark fra baby nedover

cakegirl84

Betatt av forumet
Er det flere enn meg som kjenner mye spark nedover mot underlivet? Jeg har mest bevegelse i det området. Ganske ubehagelig og skulle mye heller hatt ut mot magen, men har morkaka foran så mulig derfor jeg ikke kjenner så mye. Får jo liksom ikke gjort noe med det, bare håpe at baby snur seg snart..
 
Her sparkes det egentlig i alle retninger, varierer veldig hvor [emoji28] har også morkaken foran, så sparkene mot magen er litt dempet, men med en gang baby ligger med beina nedover eller mer mot sidene så kjennes de tydeligere [emoji5]
Krysser fingrene for at babyen snur seg snarest [emoji2]
 
Jeg kjenner også mye spark nedover. Men jeg har ikke morkaka foran. Syns ikke det er ubehagelig heldigvis da:)
 
Sparkes i alle retninger her også. Babyen er jo så liten enda, så den har masse boltringsplass :p på oul lå den med hodet innover mot ryggen min og sparket utover :hilarious:
 
merker bare spark nedover, jeg tror babyen har "grodd" fast i samme stilling...
 
jeg synes også at sparkene nedover er mest ubehagelige. Nesten som det sparkes mot blæra.. Min sparker mest i nedre område på magen, men også litt lengre opp nå etterhvert. er uke 24 i dag <3
 
Jeg kjenner spark og bevegelse over hele magen. Mest på sidene eller lavt på magen. Men i går kveld sparka h*n mye nedover. Kjentes ut som h*n prøvde å sparke seg ut :p Det var ubehagelig...
 
Er det flere enn meg som kjenner mye spark nedover mot underlivet? Jeg har mest bevegelse i det området. Ganske ubehagelig og skulle mye heller hatt ut mot magen, men har morkaka foran så mulig derfor jeg ikke kjenner så mye. Får jo liksom ikke gjort noe med det, bare håpe at baby snur seg snart..

Likt som deg her, jeg har også morkaka foranliggende [emoji4] ikke så lett å kjenne liv utenpå heller for pappaen.
 
Synes også det er ganske ubehagelig når han sparker nedover. Som det blir nevnt over her, føles nesten ut som han treffer blæra og vil ut innimellom..
Har morkaken bak og er ganske tynn, så kjenner veldig godt sparkene mot ulike deler av magen også. Det er bare koselig og langt fra så ubehagelig som sparkene nedover!:D
 
Back
Topp