Spark for første gang

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Er det mange av dere som kjenner spark nå? Når kjente du evnt spark for første gang ?

Kjenner spark. Litt usikker når jeg kjente først men nå er det inge tvil :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg kjenner ikke noe enda. Er 15 + 4, så kanskje vel tidlig selv om dette er nummer 2 :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Kjenner ikke spark enda nei. Er 16 uker i dag. Kjenner små boblinger men kan også være luft :-) Kjente ikke før uke 21 med førstemann.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjenner spark og bevegelser nå, begynte å kjenne litt rett før jeg bikket 15 uker. Dette er tredje. Jeg kjente i uke 14 med andre og uke 17 med første.

Kjenner små boblinger eg og, kjennes ikkje som luft egentlig. Føler også dei kjem oftere no :) eg er ikkje 100% sikker, men trur også eg kjente et fra utsida i går når eg la meg :) så med andre ord kjenner eg ein god del i mageregionen men er enda ikkje 100% sikker på om det e vår lille skatt :) nesten 100% sikker e eg då :) kjente første tegn i veke 15. E 17+6 i dag :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Kjente spark på utsiå for et par dagar si..e 16+6 i dag..men har kjent liv bevege seg inni der siden uke 10 :) ganske så vilter krabat :)

Kjent fra uke 12, men var ikke ofte i begynnelsen.
Med første kjente jeg i uke 18, og andre i uke 16

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Kjente første gang litt over 13 uker men det var svakt og sjeldent. Nå kjenner jeg det daglig og jeg kan kjenne det på utsiden også om jeg ligger på ryggen :)

Kjente bobler i uke 15 og små spark fra uke 16. Er i uke 17 nå, kjenner ikke hver eneste dag, men noen ganger i uken. Førstegangsgravid btw

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er 17+2 og kjenner det :) Husker ikke helt når første gsng var men det var i uke 16 :)

♡ Februar 2015 ♡

Ja kjente det i uke 13, men det var mer liv og ikke spark

Med nr 1 var det i uke 16

Er 18+3 og kjenner det hver dag. Er 2.gangs og har morkaka mot ryggen, så er nok derfor. Det varierer veldig, noen dager er det mye, andre dager er det lite. Utrolig koselig i alle fall :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mye liv :) Snur seg og sparker :) 18+1 og 3 mann

Kjent fra uke 12 :) men ikke ofte. Nå er jeg 16 + 5 og kjenner hver dag :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har vært mye mageaktivitet lenge, men regner med det bare har vært luft. Første sikre bevegelse fra huleboeren var for et par-tre dager siden, helt i starten av uke 15, og siden har jeg kjent litt hver kveld. Men bare når jeg virkelig kjenner etter. Er andregangs. :)

Jeg kjenner ikke noe enda :) kanskje er par "plopp" av og til, men ikke noe sånn sterke spark enda :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp