Spark for andre :)

nitta

Flørter med forumet
I går kveld kjente gubben lillen vår sparke for første gang. Jeg ble super glad! Det var så søtt å se ham og jeg har ventet så på det her :) Hurra for alle små gleder!

Så gøy :) Gleder meg til mann og storesøsken kan kjenne det her også!

Herlig! 
Gleder meg først til å kjenne det innvendig jeg. Hehe... Men tror det er like før. Kjenner endel liv i alle fall 

Åh jeg er 18 uker på lørdag og har enda ikke kjent spark, hverken innvendig eller utvendig. Kjenner jeg er noooe rastløs. Er det vanlig at det skal vente sååå lenge på seg da?

Jeg kjenner veldig lite enda- da må han ligge til ene siden så avogtil kan jeg såvidt kjenne småkick! Fikk konstatert foranliggende morkake på ul så det er årsaken:) Kanhende det er samme hos deg?

Fikk ikke høre at jeg hadde det, men kan jo være. Er førstegangsgravid, så har vel noe med det å gjøre og. Blir nesten bekymret, men var på ordinær UL forrige uke, og alt så bra ut:)

Det e så Herligt når dei og kjenne det:-)) Her var d storesøster som kjente først, Så hu e super stolt:-) nå har bf og kjent! Er 18 uker

Nå har en av storebrødrene kjent det også :) 
Har en helt vill unge tydeligvis og har kjent liv lenge, mye og ofte. Har ikke vært sånn de to andre gangene og aner ikke hvorfor det er sånn nå, men jaggu er det moro :)

Kjæmpekoselig når man kainn "del" sparkan å ainner kainn kjenn lillegull i magen  Gler mæ t magen virkelig begynne å beveg sæ ;o)

Back
Topp