Spark eller innbilning?

Mammasom19

Forelsket i forumet
Er 16+2 i dag og har de siste dagene kjent liv i magen, men er ikke 100% sikker enda. Kjennes ut som små bobler som sprekker, og det kiler nesten litt. Kjenner det egentlig kun når jeg ligger/sitter helt i ro og konsentrerer meg. Noen som vet om dette kan være spark fra lille? Er førstegangs så det er kanskje litt tidlig? Andre som kjenner liv? :)

I de bøkene som jeg har lest så står det akkurat det samme som du sier du opplever, når det kommer til liv i magen :)

Høres ut som liv utifra hva jeg har lest, ja :-)
Så koselig - gleder meg til å kjenne det selv :-)

Her er det nr 3 og begynte kjenne det i uke 16... Kjempe små dult/bobler som sprekker... Det er sikkert babyen om det er helt nytt og du ikke har kjent noe sånt før;) nå er jeg litt over 17 uker og kjenner akkurat det samme bare litt sterkere :) veldig gøy!

Her er det nr 3 og begynte kjenne det i uke 16... Kjempe små dult/bobler som sprekker... Det er sikkert babyen om det er helt nytt og du ikke har kjent noe sånt før;) nå er jeg litt over 17 uker og kjenner akkurat det samme bare litt sterkere :) veldig gøy!
Jeg har ikke hatt lignende før, vertfall ikke helt slik, så det er nok babyen som romsterer der inne :D gleder meg til det blir sterkere!

Jeg er 15+3 og er ganske sikker på at jeg kjenner liv nå. Det er som små dult i magen på høyre side. Legen fant også hjertelyd på høyre side, så barnet ligger nok der og turner rundt :)

Er 16+2 i dag og har de siste dagene kjent liv i magen, men er ikke 100% sikker enda. Kjennes ut som små bobler som sprekker, og det kiler nesten litt. Kjenner det egentlig kun når jeg ligger/sitter helt i ro og konsentrerer meg. Noen som vet om dette kan være spark fra lille? Er førstegangs så det er kanskje litt tidlig? Andre som kjenner liv? :)
Jeg har kjent små spark fra 16 + 0 alle tre gangene, så det er fullt mulig :)

Det er nok som de andre sier - bebisen som viser seg frem:) Tiden fremover nå er så fin:) nettopp begynt å merke liv selv, og det oppleves helt fantastisk!!

Jeg er 2.gangs og var "usikker" fra ca uke 12, men siden det var veeeldig tidlig har jeg bare lagt det fra meg, fordi jeg har tenkt at det like gjerne kan ha vært noe annet. MEN når disse dultene/boblene kom i uke 16, var det ikke tvil. Det kan ikke ha vært noe annet :)

Back
Topp