spark/bevegelse

steinbukk 73

Blir kjent med forumet
Hei
I løpet av de 5 siste dagene har jeg 3 ganger følt spark/bevegelse, det kjentes ut som spark, såpass hardt at jeg hopper i sofaen,ikke til å ta feil av. Er nå i uke 15, så det er veldig tidlig syns jeg. Jeg har 2 barn fra før så det er gjerne derfor jeg kjenner det så tidlig.
Noen andre som har kjent det samme?[:)][:)]

har også 2 fra før og en kjenner det gjerne tidligere da [:)]
er i uke 14 og kjenner liv, selv [:D]

er en utrolig deilig følelse [:)]
det er en liten bekreftelse på at alt er bra liksom

Jeg kjenner også liv [:)] Blir så glad da. Trenger jaffal ikke tenke at noe er galt da. Men e ikke helt trygg før jeg har vert på ultralyd. Har hørt så mye i det siste om at folk får vite at barnet er dødt i magen [:(]

ORIGINAL: Krisp

Åh så heldige dere er[:D] Jeg o vil kjenne liv, men det blir nok en stund enda på meg..

har kjendt liv noen uker ja[:D][:D][:D]
det er kjempe deilig!!!!![:D][:D]

Jepp, har kjent litt bobler av og til, men så er det litt slingring i terminen min, legen tror jeg er noen uker lengre enn nåverende termin så blir spennende å se på UL[:D]

Jeg tror også jeg har kjent noe, men jeg har ikke noe å sammenligne med. Er 13+6 i følge min egen termin, og 14+5 i følge jordmors beregning.  NOE inni livmora kjenner jeg i hvert fall... ørsmå trykk av og til.[8|]

Jeg kjente noe utrolig nok i uke 13. Kan jo også vært luft. Sist kjente jeg det først i uke 19. Kan jo være siden vi har født før?

Back
Topp