Sparing - brystoperasjon

Prox

Gift med forumet
Hvor mye sparer dere i mnd , dere som planlegger operasjon etterhvert?

Nysgjerrig; hvor mye koster egentlig en sånn "omplassering"? :P

Når jeg skulle ta sparte jeg vel ca 10.000 i mnd, men da hadde jeg råd til å gjøre det :-) i dag måtte det vel blitt 1000 kanskje :-P

Ikke mer? Altså, det er nok penger, men hadde sett for meg at det var verre! Har ingen planer om det selv, men hvis andre ønsker det sier jeg "kjør på" ;)
Ja altså har man råd og lyst ser jeg ikke problemet nei :-)

Wow hvordan klarte du å spare så mye? :eek::eek:
Hadde høy inntekt og minimalt med utgifter, så tok vel egentlig bare å sparte i stede for å shoppe noen mnd :-P skal sies at jeg fikk rabatt og "kun" måtte ut med 25.000 og, så sparte kun i 2-3mnd fra jeg bestilte operasjon :-P

4 mnd tok det meg:) men kostet litt mindre når jeg tok det da... Rundt 22;)

Jeg har begynnt å spare sånn smått i tilfelle jeg ikke får dekket reduksjon. Sparer litt etter evne, men håper å få satt av 2-3000 hver mnd i hvert fall.

Nå har ikke jeg begynt en sånn sparing, men skulle jeg ha gjort det, måtte det ha blitt 1000 kr i mnd :)

Jeg sparer 2500 i mnd på generell basis, kommer til å ta av det hvis det blir operasjon en gang.

Jeg hadde nok begynt å spare fra siste graviditet. 1000kr i måneden. Lagt inn ekstra på sparekonto når jeg får feriepenger og evt skattepenger. Hadde strammet inn andre steder. Kunne tatt meg råd i løpet av 6 mnd om jeg ville. Eller brukt god tid og spart 1000kr pr mnd i 2 år.

Back
Topp