Sparetråden

Brixxx3

Flørter med forumet
Jeg som sikkert flere liker å spare penger.
Derfor vil jeg starte denne tråden så folk kan spørre etter de varene de vil spare penger på!

Jeg er selv på jakt etter billigste gulpekluter men i god kvalitet. De er jo en forbruksvare og de er også fine og gi I gave i babyshowers tenker jeg...
Noen som har tips til billig men gode gulpekluter?

Eg har vært veldig nøgd med mine frå spar kjøp. Dei heiter vel flanellbleie. Bruker dei både som underlag på stellematte og som gulpeklut. Og under hovudet i senga (har hatt gulpebabyer)

Dei er litt "kjedelige" kanskje som heilt kvite men gjer jobben bra :)

Eg har vært veldig nøgd med mine frå spar kjøp. Dei heiter vel flanellbleie. Bruker dei både som underlag på stellematte og som gulpeklut. Og under hovudet i senga (har hatt gulpebabyer)

Dei er litt "kjedelige" kanskje som heilt kvite men gjer jobben bra :)
Har hørt at de man får kjøpt på kid krymper veldig og blir liksom for små? Noen erfaring med dette?

Har hørt at de man får kjøpt på kid krymper veldig og blir liksom for små? Noen erfaring med dette?
Jeg syns de på kid og princess er små så passer eks ikke på stellematte, det gjør Sparkjøp sine :)
Men de er finere å se på og kan passe til eks vognen om mini er gulper eller på skuldre osv.

mine har ikke krympet ☺️ Men brukte de som gulpeklut bare, hadde de ikke som underlag på stellematte osv (der hadde vi tissekladder).

Back
Topp