happymum til to
Blir kjent med forumet
Det er kanskje flere enn meg som skal ha litt ulønnet permisjon... hvis noen har noen gode sparetips å dele blir jeg glad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, trenger ikke det altså... har vel ca spart opp fire mnd lønner som er de månedene jeg skal ha ekstra. Men tenkte det er jo alltids greit å være litt mer bevisst hva en bruker penger på. Selger klærne minsten vokser fra, det blir endel kroner.Spør om avdragsfri på huslån om du har det. Siden det er bare snakk om en liten periode er banken som regel ok med det![]()
Takk for tips, skal sjekkes utFinansportalen er fin hvis du ikke kjenner til den fra før!
Mattilbud appen bruker jeg også. Har de fleste kjedene i trilleturavstand, så er flink til å handle der det er billigGikk gjennom alt av forsikringer og lån før jeg gikk i permisjon,sparte noen tusenlapper i måneden på det...Ellers så har jeg mattilbud-appen,handler mye ut fra hva som er på tilbud.Men vi har et hårreisende mat/husholdningsbudsjett, så kunne sikkert kuttet mye mer...Men mat er viktig for oss,så da vil jeg heller kjøpe mindre av andre ting tror jeg...