Sparetips

Bkno5391472

Andre møte med forumet
Hei! Har et genialt sparetips når det gjelder kjøp av bleier. (vi kom på det litt for sent desverre), men vil gjerne dele det med dere :D
Handler du Libero bleier på Kiwi får du hver 4. pakke gratis. Nå har det seg slik at Libero nr 1 og 2 ikke er særlig dyre, MEN nr 3 osv er det dobbel pris på :S
Tipset her er: kjøp nr 1 eller 2 (ettersom hvilken du bruker) tre stk. pakker, og neste gang du handler kjøper du str. 3. Dermed blir den dyre gratis. Du må selvsagt ha bleiekort, men det får du når du handler. Husk at du må kjøpe bleiepakken Libero str 3 alene, ellers blir den billigste gratis. (håper dette var forståelig), og lykke til videre som bleieskiftarbeider :D
 
Den billigste blir ikke gratis ;) men de tar det i rekkefølge.. Testet det ut her ;) men det var 1 er bleier og 6 er bleier da :p fikk 6 erne gratis ;)
 
Litt for seint dessverre.. Lurt tips :)
 
Sukk jeg husker da vi fikk 4 bleiepakker for 1 kr
 
Ikke dumt med tips ;) Var helt hinsides en periode da eldste min brukte bleier, kostet rett og slett ingenting!
 
Godt tips, men jeg skjønner aldri hvor mange bleier jeg har igjen før den blir gratis :p når det står bleiesaldo = 3 på kvitteringen, er den neste gratis eller må jeg kjøpe 3 bleier til før det blir gratis? :)
 
Godt tips, men jeg skjønner aldri hvor mange bleier jeg har igjen før den blir gratis :p når det står bleiesaldo = 3 på kvitteringen, er den neste gratis eller må jeg kjøpe 3 bleier til før det blir gratis? :)

Bleiesaldo 3 = den neste er gratis ;)
 
Back
Topp