Sparer du til ungene?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Vi sparer barnetrygden og litt ekstra innimellom. Bestemoren hans sparer 1000 hver måned:) Han er enebarn og eneste barnebarnet til min svigermor, så vi føler oss priviligerte og heldige som har mulighet til å spare/få såpass mye. Dersom det blir søsken, så må de nok dele på "kaka":)

Last edited:
200 kr i mnd til hver unge.

Ja, vi sparer barnetrygden i indeksfond med lave forvaltningskostnader, føler oss veldig heldige som har råd og mulighet til å spare for henne :)

Ho har tre fond, foreløpig kun besteforeldre og oldeforeldre som sparer:) vi har ikke råd helt enda.

Har ikke klart det enda :( eldste har fostermor som sparer hver mnd.
Håper at da jeg får fast jobb så får vi til å spare til de to andre og :D

Tilsammen får ungene 350kr på konto hver måned. Svigermor setter inn 150kr og jeg og gubben setter inn 100kr hver.

Tja når eg kommer på det legger eg av 200 kr eller 500 kr er kun eg som spare for henne så blir ikke mye

Jeg og pappaen sparer 500, besteforeldrene sparer 400 i mnd :)

Har fast sparing på 150 eller 200kr(husker ikke helt).
Men det er i mitt navn, så kan jeg bruke de på konfirmasjon, hjelp til lappen, leilighet el. Når den tid kommer.

• Liker
Reactions: SMD
Om vi får lagt bud på huset vi vil ha, kan vi spare en god del tusen i mnd :) tenker kanskje i et fond eller noe. Banken sa at småpenger er ikke vits å investere i fond? Lavrisiko er vel det jeg heller mot. Nå per dags dato klarer vi ikke spare unna noe særlig. Har en bestemor og bestefar som er ivrige sparere med 1000kr i mnd da :) heldige som har de.

Vi sparer 600 hver mnd i fond (på mitt navn pga overformynderiet). Mormor sparer 500 hver mnd. Beste slenger inn noen tusen av og til. Alle mine mynter går på hennes sparebøsse.

Sparer 450 til hver på konto.

De får også penger i sparegrisene, men er usikker på beløpet. Vi gir som regel vekslepenger og penger fra pant.

Sparer 200kr i mnd til poden. Skal gjøre det samme med nestemann når han kommer :)

Back
Topp