M
Moderator Stine
Guest
Og evt hvordan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Delte dere ikke gevinsten mellom dere da?Kjøpte en liten billig student leilighet som startpakke for datteren til når hun var 18 år med exen. Tok opp 90% lån som skulle nedbetales over 15 år (ikke dyrt per måned).
Etter 10 år finner exen ut at han heller vil ha pengene selv, og tvinger gjennom salg av leiligheten.... Helt utrolig og jeg kan ikke gjøre noen ting da leiligheten offisielt ikke står i hennes navn.... Der forsvant alle hennes oppsparte midler....
hvilken gevinst? Første 10 årene gikk nesten kun med på å betale ned selve rentene, siste 5 årene skulle være til å betale ned egenkapitalen....Det lille som står igjen går stort sett bort i salgskostnader....Delte dere ikke gevinsten mellom dere da?
♡Overgangen feb/mars♡
Uff, så kjedelig dahvilken gevinst? Første 10 årene gikk nesten kun med på å betale ned selve rentene, siste 5 årene skulle være til å betale ned egenkapitalen....Det lille som står igjen går stort sett bort i salgskostnader....
takk.. Hadde bare behov for en liten utblåsning.. Gjør meg vondt når jeg leser om andre som legger til side for barnet sitt, og så tenker jeg på datteren min som nå ikke får noenting på tross av år med sparing.....Uff, så kjedelig da
♡Overgangen feb/mars♡
Sparte tidligere i fond, aldri mer. De tusenlappene jeg Evt klarer å spare til ungen er 20 vil bli spist opp av inflasjon likevel. Det samme som pensjonen de vil vi skal spare til. Bedre å investere i feks gull.
Excuse me, Damn that autocorrect!
Gjort det i 16 år, så har lært at det er ikke noe vits. Han har flere fond, fikk bla til konfirmasjon. Heller investere i andre ting tenker jeg. Min mann får ta seg av det, han er veldig inne på det. Hadde nett en ganske stor rettsak - folk som ble lurt til å spare i fond og tapte millioner.Spørs hvor ridikovillig en er villig til å spare i det, med tanke på avkastningen.
Sparer selv i fond, og arbeidet bla med detså blir det her!
♡Overgangen feb/mars♡
Uff føler virkelig med deg!takk.. Hadde bare behov for en liten utblåsning.. Gjør meg vondt når jeg leser om andre som legger til side for barnet sitt, og så tenker jeg på datteren min som nå ikke får noenting på tross av år med sparing.....
Haha, kampen mot egoistene!! HahahaUff føler virkelig med deg!
Råttent gjort av eksen. Bryr seg ikke han da!
Blir sint sjøl merker j!!
Hvis du starter et lit fond, sender j gjerne noe symbolsk! Legg d på face (er ikke der selv) men ser stadig folk som får inn litt der..
Måtte vært en dedikert konto og ryddig på den måten osv, men j hadde støttet
"Kampen mot egoistene" - er fin overskrift!
Blei litt rivi m her nå.. Hehe!
Lykke til!![]()