Vil bare tipse, kanskje særlig dere førstegangs, om å bruke FINN for alt det er verdt! Anbefaler virkelig å legge inn søk på de tingene dere er ute etter, og følge med. Jeg fikk tak i tripp trapp stol (av ny type, den som nyfødtsete passer på) til 400kr, babysete til den til 200kr og brett til 150kr- bare på ganske få dager. Til forrige barn fikk jeg tak i en Troll babyseng til 25% av nypris, og man kunne ikke se at den var brukt en gang. Anbefaler også å søke på ullpakker, man kan spare tusenvis av kroner. Til forrige barn kjøpte jeg store ullpakker, og endte vel med ca 25-30 kr per plagg! I den ene pakka, som jeg ga 600kr for var det en ulldress som koster 750kr ny- og man kunne ikke se den var brukt.
Men det lønner seg ofte å ta seg bryet med å legge inn et søk, for de beste kuppene går fort.
Skjønner at man gjerne vil/føler at man bør kjøpe ting nytt, men det er så sykt mye å spare på å kjøpe brukt! Veldig mange ting er knapt brukt, noen ikke i det hele tatt.
Men det lønner seg ofte å ta seg bryet med å legge inn et søk, for de beste kuppene går fort.
Skjønner at man gjerne vil/føler at man bør kjøpe ting nytt, men det er så sykt mye å spare på å kjøpe brukt! Veldig mange ting er knapt brukt, noen ikke i det hele tatt.
Det eneste jeg absolutt vil kjøpe nytt er bilstol, og så spanderer vi nok på oss ny madrass til en evt. brukt babyseng.
Men tror det blir Kaos Klapp, ikke en ekstra Tripp-trapp.