Spania

junedavoy

Blir kjent med forumet
Jeg skal til Spania i morgen. Hva er det jeg må være forsiktig med i utlandet? Blant annet mat...

Salat, spekemat, kuleis, er vel mye som her hjemme. Kos deg masse på tur! Jeg har så lyst til å reise! Men tør ikke enda;-) får glede meg til sommerferie:-)

Håndhygiene :) ellers kos deg masse :D

Ikke drikke rett fra brusburken på flyet å i Spania men av glass, skylle frukt og grønt veldig godt i flaskevann å spise gjennomstekt mat :p god tur å nyt varmen:) vært i Spania hver gang jeg har vært gravid å det har gått kjempe bra:p

Så heldig du er.
God tur og kos deg masse ;)

Unngå å bli overopphetet, men det er kanskje ikke såå varmt der ennå :) Blir sikkert digg, god tur! :)

Takk. Det er ikke så varmt der ennå, nei. Ligger på 20-25 grader, så det er helt perfekt. Håper det går bra! :)

Alt kjøtt må være gjennomstekt, god håndhygiene. Ikke kuleis. Jeg spiste kun varmebehandlede grønnsaker. Ville unngått å klappe dyr pga hygiene. Ikke isbiter.

Jeg skal til Spania i morgen. Hva er det jeg må være forsiktig med i utlandet? Blant annet mat...
Jeg er på Gran Canaria nå, og tar i grunn de samme forhåndsregler her som hjemme ift graviditet :) Holder meg i tillegg unna isbiter og kuleis. Bruk gjerne sånne sexy reisestrømper på flyet, da du har behov for enda bedre blodgjennomstrømming når du er gravid. Fås kjøpt på de fleste kiosker på flyplass.

De fleste har sagt det du burde tenke på :) Så ønsker deg en mega flott tur å kos deg masse i varmen :)

Back
Topp