Spania eller kr.sand?

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Vi tenker på ferie til sommer'n..

ALT.1:
Spania sammen med to vennepar.. Ene har to barn på lik alder som våre, andre har ett barn like gammel som vårt minste.. Fly kommer på 7000 kr for oss, og vi får muligens leie en leilighet billig (ca 2000 kr) 1 uke i slutten av juni.. Aldri vært i syden med barna før..

ALT 2:
Kr.sand sammen med et annet vennepar, med eldste som går på samme avd som vår eldste.. Og så har de en til som er 1 år.. (2 år til sommern)
Leie et feriehus, 5000 kr på hver.. 1 uke.. inngang kombibill. dyrepark/badeland ca 1500 kr.. Aldri vært i kr.sand med barna før..

Må legge til at jeg planlegger hemmelig overraskelse-tur for min kjære til Spania neste år (da muligens sammen med paret i alt. 2) Dette er litt av grunnen for at jeg heller mer mot kr.sand..

Helt klart Kiristiansand[:D]

spania

Vel kr.sand er plassen for ferie med barna altså[8D][:D] Skulle jeg tenkt på meg selv hadde det blitt Spania med barna så hadde det blitt kr.sand (hvis jeg ikke allerede hadde luksusen med å bo 25 min fra dyreparken da[8D])

Jeg syns syden kanskje blir litt i overkant for varmt om sommeren jeg, men jeg er kanskje alene om det[:)][8D]

Ville HELLER satset på overraskelsestur for kjæresten og sydentur med familien ved en annen anledning!

Så små barn trenger ikke sydentur, spesielt ikke på sommeren - tur til kristiansand kommer til å være en herlig opplevelse for eldstemann! Yngste skjønner vel ikke så mye ennå...

Blir sikkert kjempefin ferie [:D]

ORIGINAL: Fjärild

Ville HELLER satset på overraskelsestur for kjæresten og sydentur med familien ved en annen anledning!

Så små barn trenger ikke sydentur, spesielt ikke på sommeren - tur til kristiansand kommer til å være en herlig opplevelse for eldstemann! Yngste skjønner vel ikke så mye ennå...

Blir sikkert kjempefin ferie [:D]

Hvis vi får til overraskelse-tur, så blir det med barna.. Og det blir i tilfelle tidlig i juni så det ikek er altfor varmt :)

ORIGINAL: AB

Vel kr.sand er plassen for ferie med barna altså[8D][:D] Skulle jeg tenkt på meg selv hadde det blitt Spania med barna så hadde det blitt kr.sand (hvis jeg ikke allerede hadde luksusen med å bo 25 min fra dyreparken da[8D])

Men jeg bor 10 minutter fra dyreparken, hehe....

Kristiansand!! Jeg velger hvert år kristiansand forran syden, så tar vi syden utpå høsten hvis vi får råd til det også!
Sitter i skrivende stund og bestiller kaptein sabeltann billetter [:D]

På sommeren ville jeg heller reist til kr.sand.

Barnevennelig, gode shopping muligheter, gode utesteder/restauranter, strender, Kino osv.

Spania ville jeg heller valgt i okt-april. Det kan bli for varmt for de minste midt på sommeren.

SPania - definitivt!!

ORIGINAL: MiniMoi

Kristiansand!! Jeg velger hvert år kristiansand forran syden, så tar vi syden utpå høsten hvis vi får råd til det også!

Kunne tenkt meg det jeg også, men synes kl 23 er så veldig sent å gå på forestilling..

Vi skal til Spania, i år som i fjor, så eg stemmer sjølvsagt på det [:D] men kanskje ikkje heilt supert om du har veldig små ungar? Vi reiste med totalt fire ungar i alderen 1-5,5 år, det gjekk heilt fint. 

ORIGINAL: Happygirl84

ORIGINAL: MiniMoi

Kunne tenkt meg det jeg også, men synes kl 23 er så veldig sent å gå på forestilling..

Det er jo litt av sjarmen! Er jo bare èn kveld i året [;)]
Vi hadde med mini i fjor også. Gikk kjempe fint det [:)]

Kristiansand såklart [;)]

Back
Topp