Spabehandling og ruger.

x1xhestehov1

Betatt av forumet
[:D][:)][:D][:)][:D] Snakket nettopp med mannen min. Han vil gi meg en spabehandling for skattepengene!![:)][:)] Så deilig!!
Men er det noen risiko å få spabehandling når jeg er ruger? Noe er kanskje greit, men er det noe som ikke er så lurt... Fint om noen kan gi meg et svar på det. Vil ikke gjøre noe dumt.. Vet ikke om jeg vil si det på spasenteret at jeg har vært gjennom en prøverørbehandling. Kjenner ei der...
 
Det skulle nok gå greit, men jeg tror du skal si at du vil ha samme behandling som en som er gravid bare for sikerhetsskyld. Dersom det er noen stoffer i behandlingen du skal unngå.
 
På enkelte behandlinger er det opplyst at men ikke skla ta de i svangerskapet. Unngå disse, ellers kan du bare kose deg! Men IKKE boblebad [;)]
 
Det går helt fint [:)]
 
Er visst bare boblebad man skal unngå. Man kan jo svømme i basseng, så da må jo karbad være greit.
 
Men var det ikkje ca 10 dagar etter uttak ein ikkje skal bada? 
 
Det stemmer, men tror hun snart er over de dagene, om hun ikke allerede er det [;)]
 
ORIGINAL: babyT

Det stemmer, men tror hun snart er over de dagene, om hun ikke allerede er det [;)]


Skal kanskje til Budapest rett etter innsett (visst alt går etter planen), så då må eg kanskje stå over spa. Ganske synd egentlig, men vil ikkje utsetta forsøket.

Håpar det blir spa på deg hestehov1. Er heilt fantastisk[:)]
 
Back
Topp