Spa...

Lineee83

Forelsket i forumet
24-25 mai skal jeg på spa.. Da er jeg 11+1.. Står i behandlingsbrosjyren at gravide ikke skal ha massasje?? Stemmer dette? Noen som har erfaring?


Sent from my iPad using BV Forum
 
24-25 mai skal jeg på spa.. Da er jeg 11+1.. Står i behandlingsbrosjyren at gravide ikke skal ha massasje?? Stemmer dette? Noen som har erfaring?


Sent from my iPad using BV Forum
Har ikke peiling:/ jeg ville ringt opp å hørt med de;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ring de. :) jeg hadde mamma behandling sist, magisk!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ville nok informert at du var gravid :) Håper du får slik "mammabehandling", det hørtes godt ut :p
 
Vet det er noen oljer og slikt man ikke skal masseres med, og det er visse steder som ikke skal masseres.. Men jeg fikk månedlige massasjer når jeg var gravid med eldste, hun brukte bare andre typer olje og sånt :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Spørs på massasjen har jeg hørt. Klassisk massasje skal ikke utføres på gravide. Men de andre typene tror jeg at skal gå.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Vet det er noen oljer og slikt man ikke skal masseres med, og det er visse steder som ikke skal masseres.. Men jeg fikk månedlige massasjer når jeg var gravid med eldste, hun brukte bare andre typer olje og sånt :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Det hørtes himmelsk ut!

Minte meg om noe jeg så på tv engang. De rike i Kina sender konene sine på velværesenter hvor de er hele graviditeten, så de får rett kosthold og spa behandlinger typ. Mange år siden jeg hørte om dette og det sto liksom i vill kontrast med hva jeg ellers har hørt om Kina.
Men dette skulle hvis være en urgammel tradisjon. Gravide kvinner skulle skjemmes bort :D
Det hadde vært no!
 
Spa i 9 mnd:-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Det hørtes himmelsk ut!

Minte meg om noe jeg så på tv engang. De rike i Kina sender konene sine på velværesenter hvor de er hele graviditeten, så de får rett kosthold og spa behandlinger typ. Mange år siden jeg hørte om dette og det sto liksom i vill kontrast med hva jeg ellers har hørt om Kina.
Men dette skulle hvis være en urgammel tradisjon. Gravide kvinner skulle skjemmes bort :D
Det hadde vært no!
Wow! Hørtes herlig ut :p er vel gjerne noe spesielt også der med 1barnspolitikken, blir jo desto viktigere å få et sunt og friskt barn! Men ja, massasje i sv.skapet er ikke å forakte, jeg var så heldig at det var jobben som leide inn en massør, så jeg trengte bare betale halve beløpet også :p har bursdag nå mens jeg er gravid og tror jeg skal ønske meg sånn mammabehandling de over her prater om :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Så deilig :) Jeg har snart bursdag og mannen har alt hintet om spa til meg *lykke*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nå lurer jeg på hvorfor appen quoter noe annet enn det jeg ba om. :O Jeg quota Huldra og så hennes tekst.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Spa behandling går helt fint når man er gravid, men du bør unngå aromaoljer. Så gi beskjed når du kommer, så fikser dem noe som passer for deg ☺️ (Er hudpleier)
 
Back
Topp