Angelina eller Jennifer?

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Hvem er du? Angelina eller Jennifer?
Jeg er Jennifer, en snill pike...?!?
http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=35149

Jennifer Aniston

Du er en snill pike, og mener den som fortjener noe stort sett får det man fortjener. Muligens kan du lett bli såret, men når du først finner den store kjærligheten så blir det stort. I tillegg er du virkelig til å stole på.

that`s me[:D]

ble angelina jeg..hehe... [;)]

Jennifer her og..

Jennifer her [:)]

Jennifer Aniston

Du er en snill pike, og mener den som fortjener noe stort sett får det man fortjener. Muligens kan du lett bli såret, men når du først finner den store kjærligheten så blir det stort. I tillegg er du virkelig til å stole på.

jeg ble jennifer. men er like sexy som angelina.[:D]

Angelina[:D] vet ikke om d stemmer helt da[;)]

angelina jeg[;)]

Angelina jeg oxo. Tror jeg egentlig er en mellom ting da. Var kanskje mer angelina før og begynner og bli mer Jennifer no.

Angelina Jolie

Du setter deg mål for øyet som du prøver å nå uten å bry deg veldig om de du tråkker på for å komme dit. I tillegg har du så mange triks på lager, alt fra korte skjørt til lure smil, at du alltid får det du vil.

Jennifer Aniston

Me too[;)]

Jennifer Aniston her også

Back
Topp