Spa Weekend

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Jeg vil på spa! Har bestemt meg for at jeg vil til Tallinn tror jeg (er så billig der har jeg funnet ut i min visdom, vet ikke om det stemmer da[;)]) og har funnet ut at jeg vil på Kalev spa hotell...

Noen som har noen erfaringer?! Der eller andre plasser, har ALDRI vært ute på reisefor før så jeg vet jo ikke hva jeg skal skjekke og slikt [8D] Men jeg vil jeg vil jeg vil!

Mamma og dem skal kjøpe seg bobil, så det var snakk om at jeg skulle ta fly sammen med dem å hente den og så kjøre til Skellefteå, men da blir det over 3000 bare i flybillet, så er det jo mat og shopping og slikt i tillegg, pluss at det er meldt MASSE varmegrader (liker meg i 8 grader og regn[;)]) og min kjære må bli igjen her siden han har jobb, så jeg bestemte meg for ikke å være med. Så da vil jeg fære på en liten get away, bare jeg og han [:)]

Heeeelp :P

dytter for deg.

men må seia at spa weekend hørrtes herligt ut.

Det høres utrolig deilig ut! [:D]

.. så derfor: dytt!!! [:D]

Var på spa på Kos for et år siden, men mamma spanderte. Og regner ikke med dere har tenkt dere så langt [8D]
MEN, jeg synes det høres ut som en genial idè, og en MYE bedre måte å svi av penger på enn å waste dem på fly for å hente bobil [:D] Nå har du inspirert meg litt, så tror jeg skal legge frem et forslag for mannfolket mitt her [8D]

nes det høres ut som en genial idè, og en MYE bedre måte å svi av penger på enn å waste dem på fly for å hente bobil Nå har du inspirert me
ORIGINAL: Escuro

Var på spa på Kos for et år siden, men mamma spanderte. Og regner ikke med dere har tenkt dere så langt [8D]
MEN, jeg synes det høres ut som en genial idè, og en MYE bedre måte å svi av penger på enn å waste dem på fly for å hente bobil [:D] Nå har du inspirert meg litt, så tror jeg skal legge frem et forslag for mannfolket mitt her [8D]

Jah, vi kan ha dobbeldate på spahotell [;)]

hjelpe til å dytte for dej ej :)

Jeg skal til Tallinn med jobben fra 15. til 17. august, og da skal vi blant annet på spa[:D] Gleeeeder meg sykt, skal blir sååå deilig[:)] Hvis du ikke har det veldig travelt, kan jeg alltids oppdatere deg om priser og sånn når jeg kommer tilbake[:)] Har hørt at det er billig for blant annet Reimaklær og sånn der også, så kan nok hende det blir vinterdress på snuppa derfra[8D] Hehe...

jeg har vært i tallinn på spa og syns det var bra[:D][:D]

var på revial day spa som ligger i hovedgata. veldig lett å finne frem der og.

ååååå dette hørtes deiligt ut.. eg og vill!!!!! kose prate litt med gubben i kveld[8D]

Jeg var på spa i en liten by som heter Jurmala like utenfor Riga !! De var det nydelig (vært der to ganger) lå på et som heter baltic beach hotel. det er et spa hotel som ligger rett på den milelange hvite sandstranda. Så er det kort vei til Riga! (går tog og billig med taxi)  jeg var der i august og oktober. har også vært i talinn, men personlig foretrekker jeg Riga og Jurmala. Slenger med noe bilder:

http://www.balticbeach.lv/

ORIGINAL: chianti

Jeg var på spa i en liten by som heter Jurmala like utenfor Riga !! De var det nydelig (vært der to ganger) lå på et som heter baltic beach hotel. det er et spa hotel som ligger rett på den milelange hvite sandstranda. Så er det kort vei til Riga! (går tog og billig med taxi)  jeg var der i august og oktober. har også vært i talinn, men personlig foretrekker jeg Riga og Jurmala. Slenger med noe bilder:

http://www.balticbeach.lv/

dit fekk ej lyst :) såg så fint ut der [:)]

chianti: da såg så hærligt ut... aaaaaaaa kjempe flott[:D]

Back
Topp