Mr.Darcy Gift med forumet 2 Feb 2011 #1 JA, kan dere anbefale meg et sted man bare MÅ reise til, når man søker et par dager med ro og hvile og bare selvpleie. HVorfor velge akkurat dette stedet? Ca pris? Hva var inkludert i prisen? Link? Blir evig takknemlig for svar[:)]
JA, kan dere anbefale meg et sted man bare MÅ reise til, når man søker et par dager med ro og hvile og bare selvpleie. HVorfor velge akkurat dette stedet? Ca pris? Hva var inkludert i prisen? Link? Blir evig takknemlig for svar[:)]
Lena Levegg Forumet er livet 2 Feb 2011 #2 Har bare vært på et sted, og det er Strømstad Spa.. Choice hotell da [8D] Der har jeg vært 5 ganger, og kommer aldri til å dra andre steder.. Når man er fornøyd, så hvorfor bytte [:-]?? Da får man handlet litt også.. hehe!
Har bare vært på et sted, og det er Strømstad Spa.. Choice hotell da [8D] Der har jeg vært 5 ganger, og kommer aldri til å dra andre steder.. Når man er fornøyd, så hvorfor bytte [:-]?? Da får man handlet litt også.. hehe!
L lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015 2 Feb 2011 #4 Hankø Spa og Fjordhotell er å anbefale.. Er en øy med kun to biler[8D] Kosa meg skikkelig når jeg var der[:D]
Hankø Spa og Fjordhotell er å anbefale.. Er en øy med kun to biler[8D] Kosa meg skikkelig når jeg var der[:D]