Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Samboer har bestillt spa-tur til oss, så om 2 uker er vi i gdansk og nyter dagene skal bo på 5stjerners Hotel, nyte spa-behandlinger, god mat og shoppe. Bare oss to blir siste tur alene på en god stund..
Det skal bli veldig godt ja jeg leverer inn bachelor oppgaven samme dag som vi reiser, så blir en slags feiring av det også God motivasjon til de resterende 2 ukene med skriving vertfall
Så snill mann du haR! Eg foreslo kjæreste tur til gdansk for mannen. Då fekk eg danskebåttur med storebror i forslag tilbake hehe goood tur! Kose deg masse masse. Og lykke til med oppgave skriving
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Hehe, ja jeg ble ganske så overrasket! Han har nok "dårlig samvittighet" for at han skal 2 uker til Svalbard i mars uten meg. Så nå får jeg en ferietur også før lille kommer
Ja, det bør du absolutt
Ganske billige billetter også. Det ble totalt 4000kr på oss tilsammen for flyturen, 5-stjerners Hotel torsd - søndag inkl frokost.. Syns virkelig ikke det var gale. Og spa-behandlinger der borte er jo virkelig nesten gratis sammenlignet med Norge