Spa-tur til Gdansk :D

kepland

Forelsket i forumet
Samboer har bestillt spa-tur til oss, så om 2 uker er vi i gdansk og nyter dagene :D skal bo på 5stjerners Hotel, nyte spa-behandlinger, god mat og shoppe. Bare oss to :D blir siste tur alene på en god stund..

Det hørtes helt fantastisk ut :) heldig du er :)

Ja, det hørtes herlig ut. Her går det nok i normalen frem til fødsel, så får vi se om det blir en kjørestetur neste sommer igjen :P

Det skal bli veldig godt ja :) jeg leverer inn bachelor oppgaven samme dag som vi reiser, så blir en slags feiring av det også :) God motivasjon til de resterende 2 ukene med skriving vertfall :D

Så snill mann du haR! Eg foreslo kjæreste tur til gdansk for mannen. Då fekk eg danskebåttur med storebror i forslag tilbake:p hehe goood tur! Kose deg masse masse. Og lykke til med oppgave skriving;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Hehe, ja jeg ble ganske så overrasket! Han har nok "dårlig samvittighet" for at han skal 2 uker til Svalbard i mars uten meg. Så nå får jeg en ferietur også før lille kommer :)

Så herlig:-) misunner deg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hørtes deilig ut! Kanskje jeg skal prøve å få med mannen på det ;)

Ja, det bør du absolutt :D
Ganske billige billetter også. Det ble totalt 4000kr på oss tilsammen for flyturen, 5-stjerners Hotel torsd - søndag inkl frokost.. Syns virkelig ikke det var gale. Og spa-behandlinger der borte er jo virkelig nesten gratis sammenlignet med Norge :D

Herre så fantastisk! Du må kose deg masse!! Man trenger en kjærestetur før babyen kommer :D

Og ja, veldig billig tur! :O

så herlig :) vi skal ha en kjærestetur til Bergen i april - gleder meg jeg, har ikke vært i Bergen siden jeg var rundt 4år....så det blir kos :)

Back
Topp