Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg fikk spa med massasje i julegavr og vet ikke når jeg skal bruke den, er det noen her som har vært på spa når dere har vært gravide eller ville dere ha ventet til babyen var født?
Jeg er i Thailand nå og har tatt massasje her flere ganger Jeg ga bare beskjed om at jeg er gravid, så var de litt ekstra forsiktig med mage/rygg. Også skal jeg til Holmsbu spa i mai, og der så jeg at de har en egen behandling som heter gravid-massasje ;-) Så bare gi de beskjed så anbefale jeg absolutt det :-D
Med lillemann var vi på "babymoon" til Praha og da måtte vi få inn et par spabehandlinger, utrolig deilig for en sliten gravid kropp!
Sikkert ikke dumt å få det etter fødsel heller, men man vet jo ikke hvordan den første tiden kommer til å bli og mulig det tar litt tid før du klarer å få deg ut av huset uten den lille. Vet ikke hvor lenge gavekortet varer? Men uansett når det blir, kos deg verre
Gavekortet varer nok frem til jul, så har god tid på meg, men kanskje jeg skal bruke det når det nærmer seg sommer eller i sommer når kroppen begynner å bli tung og lei, er sikkert deilig;-)