Spørsmålstråden

Noen andre som har slitt med hodepine helt på slutten av svangerskapet? :hungover: jeg blir kokko....
 
Vurderer å bestille den elvie bekkenbunnstreneren. Men finner så lite omtaler/erfaringer med den.
 
Flere som fortsatt har renselse? På onsdag er det 10 uker siden keisersnittet, og jeg tror at jeg har renselse enda..... Mye utflod/slim som det har vært i alle disse ukene minus blod (jeg mistet 1400 ml blod under ks, og blødde en god del i 7-8 uker isj). Det lukter. Har fortsatt ikke hatt lyst til å ha sex pga det da jeg er avhengig av å føle meg fresh.... Er det normalt at det varer såpass lenge..? Førstegangs
 
Flere som fortsatt har renselse? På onsdag er det 10 uker siden keisersnittet, og jeg tror at jeg har renselse enda..... Mye utflod/slim som det har vært i alle disse ukene minus blod (jeg mistet 1400 ml blod under ks, og blødde en god del i 7-8 uker isj). Det lukter. Har fortsatt ikke hatt lyst til å ha sex pga det da jeg er avhengig av å føle meg fresh.... Er det normalt at det varer såpass lenge..? Førstegangs
Vil ikke si det er normalt, lurt med ekstra sjekk hos gyn/føden.
 
Ringer jeg Ahus da, eller hva gjør jeg? Eller må jeg til fastlegen først?
Ring ahus og hør med de, kan være du må innom fastlege og ville da bedt om time raskt, ikke vent ukesvis på time. (Hos min lege vil nok det bety å gå til en annen lege på sentret for raskere time feks)
 
Back
Topp