Har en del slim, gulaktig, synes det minner om snørrHvordan er utfloden deres?
I dag har jeg hatt veldig rinnende blandet med hvit guffe. Kjennes ut som når man blør mye i mensen perioden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en del slim, gulaktig, synes det minner om snørrHvordan er utfloden deres?
I dag har jeg hatt veldig rinnende blandet med hvit guffe. Kjennes ut som når man blør mye i mensen perioden.
Nei, det ga seg når jeg gikk ut i permisjon. Har du hodepine hver dag?Noen andre som har slitt med hodepine helt på slutten av svangerskapet? jeg blir kokko....
Noen andre som har slitt med hodepine helt på slutten av svangerskapet? jeg blir kokko....
Bitte litt, av og på men ikke såpass at jeg tar smertestillende. Er blodtrykket ditt ok?Noen andre som har slitt med hodepine helt på slutten av svangerskapet? jeg blir kokko....
Jeg har helt sinnsyk hodepine!! Skal på ny kontroll av bt nåNoen andre som har slitt med hodepine helt på slutten av svangerskapet? jeg blir kokko....
Nå er det hver dag jaNei, det ga seg når jeg gikk ut i permisjon. Har du hodepine hver dag?
Ahh, jeg sover egentlig ganske braJeg har det ofte, men sover dårlig også da, så tenker det kan ha sammenheng
Jeg har måtte ty til paracet blodtrykket var helt fint sist kontroll for en uke siden.Bitte litt, av og på men ikke såpass at jeg tar smertestillende. Er blodtrykket ditt ok?
Synes du skal be om kontroll. Jeg gjorde det idag. Har nå fått påvist alvorlig svangerskapsforgiftning og må settes i gang. Bare fordi jeg selv ba om en ekstra kotnollNå er det hver dag ja
Uff, så skummelt! Skal be om kontroll!Synes du skal be om kontroll. Jeg gjorde det idag. Har nå fått påvist alvorlig svangerskapsforgiftning og må settes i gang. Bare fordi jeg selv ba om en ekstra kotnoll
Pga uutholdelig hodepine.
Så ta det alvorlig og heller be om en kontroll for mye enn for lite..
Fått sjekka blodtrykket?Uff, så skummelt! Skal be om kontroll!
Ja, alt bra! Så hodepinen er nok hormonellFått sjekka blodtrykket?
Vil ikke si det er normalt, lurt med ekstra sjekk hos gyn/føden.Flere som fortsatt har renselse? På onsdag er det 10 uker siden keisersnittet, og jeg tror at jeg har renselse enda..... Mye utflod/slim som det har vært i alle disse ukene minus blod (jeg mistet 1400 ml blod under ks, og blødde en god del i 7-8 uker isj). Det lukter. Har fortsatt ikke hatt lyst til å ha sex pga det da jeg er avhengig av å føle meg fresh.... Er det normalt at det varer såpass lenge..? Førstegangs
Ringer jeg Ahus da, eller hva gjør jeg? Eller må jeg til fastlegen først?Vil ikke si det er normalt, lurt med ekstra sjekk hos gyn/føden.
Ring ahus og hør med de, kan være du må innom fastlege og ville da bedt om time raskt, ikke vent ukesvis på time. (Hos min lege vil nok det bety å gå til en annen lege på sentret for raskere time feks)Ringer jeg Ahus da, eller hva gjør jeg? Eller må jeg til fastlegen først?
Ahus tar ikke inn pasienter så lenge etter fødsel med mindre man blir henvist av fastlege/legevakt/akuttmottak.Ringer jeg Ahus da, eller hva gjør jeg? Eller må jeg til fastlegen først?
Fikk time hos legen om 2 uker. Får ikke resept på minipille før da hellerAhus tar ikke inn pasienter så lenge etter fødsel med mindre man blir henvist av fastlege/legevakt/akuttmottak.