Spørsmålstråd

Holder dere dere helt unna sushi? Jeg spiser rein nigiri med laks, ellers ingen typer sushi, og har helt dilla!!! Så lenge det er ferskt og tilberedt på restaurant er det greit såvidt jeg har forstått det?
Spiste sushi forrige uke. Det er vel helt greit så lenge det er ferskt :D

Holder dere dere helt unna sushi? Jeg spiser rein nigiri med laks, ellers ingen typer sushi, og har helt dilla!!! Så lenge det er ferskt og tilberedt på restaurant er det greit såvidt jeg har forstått det?
Dette står på HelseNorge sine sider. Eneste kilder jeg stoler 100% på :D 1000016050.png1000016048.png1000016049.png

Ja, etter det jeg har lest går det helt bra.
Jeg spiser laks, scampi og kamskjell :happy:
Tunfisk skal man holde seg unna.

Jeg har hatt 3 stk SA som skjedde i uke 4 og i uke 5. Så har ikke bestilt noe ennå.
Men skal i uke 7-8 hvis jeg kommer meg dit til spesialist som jeg var hos ifbm habituell abort.

Jeg er så spent, så spent, men dog så usikker på om jeg tør å være det. Vil jo tenke det beste her.

Så krysser fingrene for at jeg kan ta en TUL om 3-4 uker og få høre et lite bankende hjerte. Dette er et kjærkomment barn.

Back
Topp