Spørsmålstråd

• Trådstarter Trådstarter Prikken
  • Opprettet Opprettet
Jeg savner:

*topptrådene på topp.

*At tittelen på trådene er mørkere når de er ulest eller det har kommet nye kommentarer, og lysere når du har sett de og ingenting nytt er kommet.

*pil-knappen som hopper til første uleste innlegg

*Antall visninger på innlegget

*bredere forumsfelt

*bilde(avatar) mitt og info om hvor jeg er fra.

Ellers kommer jeg ikke på noe mer nå. Layouten er fin for min del. Skjønner at dere trenger reklameinntekter.
Noe tilvenning må man regne med. Og jeg blir flittig bruker igjen hvis brukervennligheten blir bedret.. Dere virker veldig åpne for kritikk/råd og håper dere får fikset ting så alle blir fornøyde og kommer tilbake emoticon

Spørsmål:
Hvorfor er første halvdelen av dagboka mi borte?
Det er masse hvitt, litt reklame tvers over siden, så kommer jeg til nyere innlegg......

Når jeg kikker på de andre dagbøkene, så er de hele og fine... :(

Veit ikke om det er spurt om tidligere å orker ikke lese igjonnom 7 sider!

men kommer  gamle PM tilbake i innboksen min? jeg tregner virkelig noen av dem!

Jeg leste gjennom her i går kveld og gidder ikke ta løypa en gang til, men håper det blir en liten forandring sånn at det ikke står kun "rom" oppe på (tja, hva heter det?) internettfanen(?). (når jeg har flere internettvinduer oppe ser jeg alle sammen bortover over den siden jeg har oppe, skjønner?) Der står det nå "rom", men håper det kommer noe mer forklarende etterhvert, som f.esk. babyverden/generell/interiør ol:)

Linnhege; ja, de kommer tilbake. Lillmi; det fikses etterhvert, men har ikke førsteprioritet. Mye annet skal på plass først.

Linnhege; ja, de kommer tilbake. Lillmi; det fikses etterhvert, men har ikke førsteprioritet. Mye annet skal på plass først.

Hei:)
Jeg synes det nye forumet ser veldig bra ut. Jeg sitter pt. på en veldig liten skjerm, og får sett hele innleggene, men margen til venstre blir litt smal, så lange nick forkortes siden nickene har stor og uthevet skrift. (ikke et issue egentlig)

Det jeg lurer på er hvordan man velger hvilke forum man skal se på "Min side", og hvordan man abonnerer på tråder slik at man kan se evt aktivitet i dem på Min side?

Ellers synes jeg det er veldig bra generelt sett at dere gjør en så stor omlegging nå i påsken, det er sikkert mindre aktivitet her nå enn det pleier å være, og da vil jo overføringen av data fra den gamle løsningen gå noe raskere enn om man skulle gjort det på vanlige dager.

Har også full forståelse for at eventuelle endringer ikke kommer før alt av data er på plass, slik at man ikke risikerer at noe går i stå.

Så får det heller være at jeg ikke fikk postet innlegg onsdag kveld og måtte stole helt og fullt på egne vurderinger på torsdagen ;) at ting går sakte mens de fleste er på påskeferie er også helt greit, tror det hadde blitt MYE mer bråk om dette dersom det ble gjort i forrige uke eller etter påske en gang...

Kjempebra tiltak med spørsmålstråd også, dere gjør en kjempejobb som sitter og svarer på alle "filletingene" vi maser om ;)

Hvor er alle inlegga mine blitt av? Kommer de tilbake igjen!

Hvis jeg svarer på et innlegg så tar det syyyykt lang tid før det vises. Altså, når jeg har skrevvet innlegget og trykker ut fra den posten så står det jo hvem som skrev innlegg i posten sist på framsiden.

Men når man går inn på posten igjen så ser man ikke at jeg har svart i det hele tatt.

Det tar kanskje 10 - 15 minutt før det vises. Muligens lengre tid.

Det er jo en litt kjip ting.

Hei

hvordan forandrer man tickeren sin nå`?

Hvis jeg svarer på et innlegg så tar det syyyykt lang tid før det vises. Altså, når jeg har skrevvet innlegget og trykker ut fra den posten så står det jo hvem som skrev innlegg i posten sist på framsiden.

Men når man går inn på posten igjen så ser man ikke at jeg har svart i det hele tatt.

Det tar kanskje 10 - 15 minutt før det vises. Muligens lengre tid.

Den er kjip.

Nå prøver jeg å samle sammen noen av spørsmålene. Enkelte er allerede besvart, men tar de likvel igjen...

Kan vi få tilbake:
Hvem er inne på hvert forum?
Mest sannsynlig kommer dette. Men når kan jeg ikke si sikkert. Det står på ønske/prioriteringslisten.

Hvem er inne på hver tråd?
Mest sannsynlig kommer dette. Men når kan jeg ikke si sikkert. Det står på ønske/prioriteringslisten.

Får opp feil termin/barsel forum på "min side". Kan dette rettes opp?
Ja, det kan vi! Hvilke forum som kommer opp på "min side" avhenger av hvilken status man har valgt ved registrering på Babyverden. Ta kontakt med kundeservice@babyverden.no dersom du får opp feil forum.

Går det an å skille lest/ulest tråd inne på de ulike forum?
Har notert ned at det er ønske om at uleste tråder igjen skal skilles med fet skrift.

Er det mulig å få snarvei til smileys?
Dette er notert ned og satt på brukernes ønskeliste.

Hvordan skjuler jeg veggen min?
Inne på "min side" velger man innstillingene for hva man ønsker å dele av informasjon.

Kommer topp-trådene våre tilbake?
Ja, disse kommer tilbake. Forhåpentligvis i løpet av neste uke.

Savner infoen i avataren (hvor jeg kommer fra/bilde).  Kommer dette tilbake?
Ja, dette kommer tilbake sammen med signatur/ticker i løpet av neste uke.

Hvorfor ser vi ikke deler av tråder/innlegg?
Dette må være en bugs og teknisk avdeling er informert om problemet.

Hvordan abonnere man på tråder?
Man velger "abonner" knappen i menyen.

Vil det være mulig å klikke seg inn på linker i tråder/signaturer?
Ja, det vil kunne gå an etterhvert. Er notert ned og tatt med videre.

Vi ønsker å kunne gi trådene ulike symboler. Kommer disse tilbake?
Jeg vet helt ærlig ikke om disse kommer tilbake eller ei. Men det er notert ned og tatt med på tilbakemeldingslisten.

Vi ønsker at forumet skal strekke seg mer i bredden. Vil det skje?
Ja, det kommer på plass i løpet av kort tid.

Kommer innleggene våre tilbake?
Ja, de kommer tilbake. Fohåpentligvis i løpet av veldig kort tid.

Hvordan endrer man ticker/signatur?
Dette er ikke mulig før uti neste uke når "signatur/ticker" boksen kommer på "min side".

Nå prøver jeg å samle sammen noen av spørsmålene. Enkelte er allerede besvart, men tar de likvel igjen...

Kan vi få tilbake:
Hvem er inne på hvert forum?

Hvem er inne på hver tråd?

Får opp feil termin/barsel forum på "min side". Kan dette rettes opp?
Ja, det kan vi! Hvilke forum som kommer opp på "min side" avhenger av hvilken status man har valgt ved registrering på Babyverden. Ta kontakt med kundeservice@babyverden.no dersom du får opp feil forum.

Går det an å skille lest/ulest tråd inne på de ulike forum?
Har notert ned at det er ønske om at uleste tråder igjen skal skilles med fet skrift.

Er det mulig å få snarvei til smileys?
Dette er notert ned og satt på brukernes ønskeliste.

Hvordan skjuler jeg veggen min?
Inne på "min side" velger man innstillingene for hva man ønsker å dele av informasjon.

Kommer topp-trådene våre tilbake?
Ja, disse kommer tilbake. Forhåpentligvis i løpet av neste uke.

Savner infoen i avataren (hvor jeg kommer fra/bilde).  Kommer dette tilbake?
Ja, dette kommer tilbake sammen med signatur/ticker i løpet av neste uke.

Hvorfor ser vi ikke deler av tråder/innlegg?
Dette må være en bugs og teknisk avdeling er informert om problemet.

Hvordan abonnere man på tråder?
Man velger "abonner" knappen i menyen.

Vil det være mulig å klikke seg inn på linker i tråder/signaturer?
Ja, det vil kunne gå an etterhvert. Er notert ned og tatt med videre.

Vi ønsker å kunne gi trådene ulike symboler. Kommer disse tilbake?
Jeg vet helt ærlig ikke om disse kommer tilbake eller ei. Men det er notert ned og tatt med på tilbakemeldingslisten.

Vi ønsker at forumet skal strekke seg mer i bredden. Vil det skje?
Ja, det kommer på plass i løpet av kort tid.

Kommer innleggene våre tilbake?
Ja, de kommer tilbake. Fohåpentligvis i løpet av veldig kort tid.

Hvordan endrer man ticker/signatur?
Dette er ikke mulig før uti neste uke når "signatur/ticker" boksen kommer på "min side".

Jeg savner å se hvem som er pålogget på forumet øverst på siden, og snarveier til smileys.

I tillegg ser jeg at det f.eks er postet 4 innlegg i en tråd, men det siste innlegget vises ikke før det har gått evig lang tid.

Tidligere kunne man velge på "Min profil" om man ville være synlig eller usynlig online. Mange bruker var pålogget, men var ikke synlige for oss andre. Hvor kan man gjøre det nå?

hei, vil bare si at jeg synes dere gjør en kjempe jobb med å informere og swvare på spørsmål.
jeg må innrømme at jeg var grusomt negativ til denne forandringen, men det virker jo som dere tar meninger fra brukerne og gjør noe med det :) og det er flott,
håper og tror jeg vil like dette forumet like godt som det forrige, når det er helt ferdig.
det eneste jeg virkelig savner her er at uleste tråder er utheva og at de blir utheva på nytt når det er nye innlegg. hvis du skjønner.

men det ser jeg dere allerede har tatt med på listen :)

hei, vil bare si at jeg synes dere gjør en kjempe jobb med å informere og swvare på spørsmål.
jeg må innrømme at jeg var grusomt negativ til denne forandringen, men det virker jo som dere tar meninger fra brukerne og gjør noe med det :) og det er flott,
håper og tror jeg vil like dette forumet like godt som det forrige, når det er helt ferdig.
det eneste jeg virkelig savner her er at uleste tråder er utheva og at de blir utheva på nytt når det er nye innlegg. hvis du skjønner.

men det ser jeg dere allerede har tatt med på listen :)

- sliter med at første post av og til ikke fungerer (om den funker, så slutter den å funke etter at noen har svart på den)
- eller at det er svart masse på et HI, men man kan ikke se de - kun HI... :S

- savner å kunne linke inn bilder som ligger på web.  ([image] funker ikke lenger, er det nye tagger? og hva isåfall? - så kan vi isåfall bare få vite det, istedenfor at vi må vente på en dum knapp som bare skriver taggene for oss...

- image upload knappen fungerer ikke for mac. jeg kan ikke se noe som helst av det som ligger på disken min fra den knappen.

at kul funksjonalitet ikke fungerer - er helt greit. men problemer med lesing av innlegg er sinnsykt irriterende - DET gjør at jeg ikke får lyst til å henge her. håper det prioriteres høyt.

Back
Topp