Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå, ingen. Når radioen står på er det som regel P3 eller P4Hvilken radiokanal står på?
Jeg prøvde å sy en kjole en gang, men den ble ikke så vellykketHar du sydd klær selv noen gang?
Ansiktskremen! Uten den tørker jeg nok innHvilket hudpleieprodukt er ditt viktigste?
Jeg har ikke kontroll over alle spørsmålene selv, så det får så være Kan ikke huske på alt man skriver og spørr om når det er skravledøgn!Kan hende det kommer opp igjen noen spm nå. Så da får du bare overse det.
Hvor gammel er du?
Han er 24 år (blir 25 i juli).Hvor gammel er barnefaren?
Nei, det gjør jeg faktisk ikke.Liker du banan?
Det gjør jeg ikke, men skulle gjerne lært meg.Spiller du et instrument?
Det har jeg ikke. Kunne tenkt meg en liten en, men den måtte hatt en betydning, ikke bare noe randomHar du noen tattoveringer?
Det har jegHar du vært i Tyskland?
Den er vanskelig. Jeg er et skikkelig tv-seriemenneske, så jeg liker så mange! Men akkurat nå er det kanskje White CollarHva er din favorittserie?
Det tror jeg faktisk ikke. Eller, i allefall ikke noe jeg kommer på i farten.Har du en hemmelighet som din mann ikke vet?
Jeg ser lite filmer, så jeg har vel egentlig ikke noen favoritt. Men jeg likte Blood Diamond veldig godt før i allefallHvilken film liker du best? Akkurat nå
Det gjør jegLiker du kylling?
Det er lite sjømat jeg liker, men noe liker jeg ja. Eller, egentlig har jeg vel ikke smakt så mye sjømat, jeg bare tror jeg ikke liker detLiker du sjømat?