Spørsmålsrunde

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Svar på spørsmålet over, og send et videre!

Hvis du ser rett frem foran deg, hva ser du da?
 
Takk!!! Har tenkt hundreogørtogførti ganger at vi må få på plass en sånn tråd, men man skulle jo tro jeg har ammetåke eller noe;-)

Rett fram ser jeg mannfolket og TVen ;-)

Har du kjæledyr?
 
Takk!!! Har tenkt hundreogørtogførti ganger at vi må få på plass en sånn tråd, men man skulle jo tro jeg har ammetåke eller noe;-)

Rett fram ser jeg mannfolket og TVen ;-)

Har du kjæledyr?
Bare gubben! ;)

Hvilken farge har du på sokkene i dag?
 
Bare gubben! ;)

Hvilken farge har du på sokkene i dag?
Haha;-)

Som så ofte ellers har jeg lilla sokker;-) Fikk 5 par lilla ullsokker av lillebror til jul, og de er så fantastisk gode at jeg bruker dem hele tiden :)

Hvilken sang var den siste du sang?
 
Haha;-)

Som så ofte ellers har jeg lilla sokker;-) Fikk 5 par lilla ullsokker av lillebror til jul, og de er så fantastisk gode at jeg bruker dem hele tiden :)

Hvilken sang var den siste du sang?
Puss, puss, så får du en suss. :D

Hva er det siste du hadde i munn?
 
Puss, puss, så får du en suss. :D

Hva er det siste du hadde i munn?
Oooh.. Så glad det ikke ble et grovt svar på den;-) men mannfolket hadde nok ikke hatt noe imot det;-) Må være pepsi max:)

Hva gjorde du sist du var i fysisk aktivitet?
 
Oooh.. Så glad det ikke ble et grovt svar på den;-) men mannfolket hadde nok ikke hatt noe imot det;-) Må være pepsi max:)

Hva gjorde du sist du var i fysisk aktivitet?
Haha! :D

Teller å løpe opp og ned trappa med klær? Hvis ikke, lang trilletur på fredag. :) helgefri!

Hvis du var en superhelt, hvilken evne ville du hatt?
 
Haha! :D

Teller å løpe opp og ned trappa med klær? Hvis ikke, lang trilletur på fredag. :) helgefri!

Hvis du var en superhelt, hvilken evne ville du hatt?
Oj.. Den var vrien.. Hadde vært kult å kunne fly, men tror jeg hadde hatt mer igjen for å være ekstremt sterk;-) Eller rask.. Sånn to sekunder på klesvask:p Det hadde vært deilig det!!;-)

Ser du på TV nå, og i tilfelle hva?
 
Ser rizzoli and isle :)

Hva hadde du til middag i dag?
 
Kiwi

Hvilken farge er det på sengetøyet du har på?
 
Kiwi

Hvilken farge er det på sengetøyet du har på?
Aner ikke;-) mannen redde opp i dag og jeg har ikke vært på soverommet etterpå:p

Samme spørsmål en gang til;-)
 
Hvit med sorte ruter pluss en Ole brumm pute!

Hva spiste du til frokost i dag?
 
Isprinsessen

Hvis du var et dyr, hvilket ville du vært, og hvorfor?
Katt.. Tenk så deilig å bare få kos og mat og søvn. Babytilværelse<3 Svar på spørsmålet over her om frokost:p
 
Back
Topp