Spørsmålsrunde

Varierer, men salami og makrell i tomat er mye brukt.

Må du tenke deg om når noen spør hvor gammel nurket er?
JA!! og telle på fingrene ;P var det fem eller seks uker? ... hihi :)

har du en stor drøm? evnt hva..? :)
 
JA!! og telle på fingrene ;P var det fem eller seks uker? ... hihi :)

har du en stor drøm? evnt hva..? :)
Har lyst å ta med mann og barn på eventyr et år eller to.. Jobbe og bo i utlandet (helst asia eller afrika).. Tror det er noe vi alle kunne lært mye av og kanskje kommet nærmere som familie..

Har du noengang kjørt traktor?:p
 
Har lyst å ta med mann og barn på eventyr et år eller to.. Jobbe og bo i utlandet (helst asia eller afrika).. Tror det er noe vi alle kunne lært mye av og kanskje kommet nærmere som familie..

Har du noengang kjørt traktor?:p
Nei, men jeg har sitti på mye. Til og med rundt på byen en lørdagskveld. :p kommer fra bondelandet, vettu:p

Hva har du gjort i dag?
 
Nei, men jeg har sitti på mye. Til og med rundt på byen en lørdagskveld. :p kommer fra bondelandet, vettu:p

Hva har du gjort i dag?
Hoho.. Det hørtes gøy ut;-)

Stått opp, spist frokost og matet vesla, kokt ammete og funnet frem litt lesestoff..

Hva er ditt beste ammetips?
 
Senke skuldrene og ta det som det kommer.

Hva slags trening liker du best?
Hard styrke (Typ tunge vekter og effektive øvelser) og jogging.. Liker å se rask fremgang i tid og kg på vektene..

Når shoppet du sist?
 
Hard styrke (Typ tunge vekter og effektive øvelser) og jogging.. Liker å se rask fremgang i tid og kg på vektene..

Når shoppet du sist?

Antibiotika :p (vet ikke om det regnes som shopping, men var det siste jeg handla :p hvis ikke så er det en genser og to tskjorter.. )

Hvordan lamper har du på soverommet?
 
Antibiotika :p (vet ikke om det regnes som shopping, men var det siste jeg handla :p hvis ikke så er det en genser og to tskjorter.. )

Hvordan lamper har du på soverommet?
En taklampe, og to vegglamper.. (utrolig at det er plass på dette kottet av et rom;-))

Skal himmelen festes til vogga? Og hvordan?;-)
 
En taklampe, og to vegglamper.. (utrolig at det er plass på dette kottet av et rom;-))

Skal himmelen festes til vogga? Og hvordan?;-)

Mulig jeg misforstår spørsmålet, men vi har festa himmel på vogga, med et stativ som står fast i vogga...

Hvor mange helsetepper har du?
 
2 eller 3 i bomull og ett i ull

Har baby mye klær?
Alt for mye! Arvet av storesøster, kjøpt og fått brukt og masse gaver.. Kommer aldri til å få brukt alt:p

Strikker du? Hva var det siste du strikket?
 
Foreløpig bare en lilla body med hjerter på, kommer på strømpebukse litt senere ( ho blir så varm når ho spiser )...

Sommer eller vinter?
Sommer!

Hva gjør du akkurat nå?
 
Back
Topp