fagarbeider i barnehage..Sekretær i kommunen..
Samme spørsmål![]()
Er du friluftsmenneske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fagarbeider i barnehage..Sekretær i kommunen..
Samme spørsmål![]()
Nei.. Er ingen fan av å gå gravidÅ kunne dra ut spontant.
Savner du noe fra svangerskapet?
Både og.. Liker å gå på tur i skog og på fjellet, men kommer meg ut litt for sjelden..fagarbeider i barnehage..
Er du friluftsmenneske?
JuiceBåde og.. Liker å gå på tur i skog og på fjellet, men kommer meg ut litt for sjelden..
Favorittdrikke?
Katherine Heigl..Juice
Favoritt skuespiller?
Ja!Katherine Heigl..
Er Nils Ingar Ådne kjekk?
Ja.. Det var på nrknyhetene tidligere i uka..Ja!![]()
Hadde du hørt om "goating"0
haha! Ja!!!Ja.. Det var på nrknyhetene tidligere i uka..
Syns du rønnising var mye kulere?;-)
Veldig varierende.. Det har tapt seg litt, men noen ganger er det veldig gøyhaha! Ja!!!
Syns du senkveldduellen er gøy?
Ingen!Veldig varierende.. Det har tapt seg litt, men noen ganger er det veldig gøy
John Carew eller John Arne Riise?;-)
Strikke..Ingen!
Strikke eller Hekle?
Vanskelig.. jeg tror jeg ville åpnet for torturering av dømte barnemishandlere.Strikke..
Hvis du skulle endre en lov sånn at noe ulovlig ble lovlig.. Hva ville det vært?
Farmen sånn det var første sesongen uten alt tullet rundtVanskelig.. jeg tror jeg ville åpnet for torturering av dømte barnemishandlere.
Hvilket realityprogram kunne du vært med på?
Farmen sånn det var første sesongen uten alt tullet rundt
Skal du se smartere enn en 5. klassing i kveld?
Tvilsomt. Hørte snakk om å se james bond..Farmen sånn det var første sesongen uten alt tullet rundt
Skal du se smartere enn en 5. klassing i kveld?
Libero 1jepp, planer om det ja...
Hvilken bleiestørrelse bruker lille nå?
Libero 1
Hva er du mest spent på på 6-ukerskontroll?
Ja.. Alt for mange.. Ser de jo bare en gang før de havner i skapet for alltid..Hvor lang lille er blitt
Har du mange dvder? (nå begynner det å bli tomt med spørsmål altsåmå lete rundt i stua etter ting som kan gi meg noe å spørre om
)
Nei, han lager faktisk mat nå.Ja.. Alt for mange.. Ser de jo bare en gang før de havner i skapet for alltid..
Har sett rundt i rommet hver gang, jeg;-)
Tror du det lukter svidd i hele huset etter at mannen skulle lage middag?![]()