Bonia Elsker forumet 5 Mar 2013 #22 Jeg gleder meg til å passere 12 uker. Hvor mange barn vil du/ dere ha?
Grisaiboka Glad i forumet 5 Mar 2013 #24 Veldig glad i hjemmelagd pizza. Hvilken side av senga sover du på?
mellow Glad i forumet Mailykke <3 Novemberlykke 2018 5 Mar 2013 #25 Høyre side hva er ditt favorittnavn?
Håperpåskattnr1 Gift med forumet 6 Mar 2013 #26 Favoritt navn på jente: Lea Oline ( om vi får jente skal hu hete det) Gutt er jeg ikke sikker. hva gruer du deg mest til med å gå gravid?
Favoritt navn på jente: Lea Oline ( om vi får jente skal hu hete det) Gutt er jeg ikke sikker. hva gruer du deg mest til med å gå gravid?
Håperpåskattnr1 Gift med forumet 6 Mar 2013 #28 ja men ikke for sporty og ikke for lat,sånn midt på 3 favoritt Tv serie?
mellow Glad i forumet Mailykke <3 Novemberlykke 2018 6 Mar 2013 #29 Vanskelig å velge en serie. Meeeeen.. dexter. A menneske eller b menneske?
*Plomme* Blir kjent med forumet 6 Mar 2013 #30 En god blanding. Står gjerne tidlig opp, og legger meg sent. Hytte eller campingvogn?
Håperpåskattnr1 Gift med forumet 6 Mar 2013 #33 Favoritt mat blir vanskelig, jeg er så utrolig glad i mat men biff chopsey også indrefilet med masse godt tilbehør, da koser jeg meg hvilken farge er det på soverommet ditt?
Favoritt mat blir vanskelig, jeg er så utrolig glad i mat men biff chopsey også indrefilet med masse godt tilbehør, da koser jeg meg hvilken farge er det på soverommet ditt?
Håperpåskattnr1 Gift med forumet 6 Mar 2013 #35 jeg ønsker meg jente men viktigst av alt at barnet er friskt <3 har du hus eller leilighet?
Bonia Elsker forumet 6 Mar 2013 #37 Jeg har lyst på sjokolade hver dag, men prøver å holde meg til helgene. Hva synest du om justin bieber?
Jeg har lyst på sjokolade hver dag, men prøver å holde meg til helgene. Hva synest du om justin bieber?
Håperpåskattnr1 Gift med forumet 6 Mar 2013 #38 Jeg mener egentlig ikke noe om han. hvor mange barn har du fra før?
mellow Glad i forumet Mailykke <3 Novemberlykke 2018 7 Mar 2013 #40 Nei. fri i dag. blir en svømmetur i morgen tenker jeg. sunn snacks-anbefalning?