Leverihåpet Gift med forumet 31 Jan 2010 #3 Hehe ikke akkurett[8D] ORIGINAL: Ivara ORIGINAL: IVFProver84 mitt er blank/hvitt veldig tynt. Normalt det også. Crinone kommer ut i alle salgs former og farger [&:] Er så nice atte [:'(]
Hehe ikke akkurett[8D] ORIGINAL: Ivara ORIGINAL: IVFProver84 mitt er blank/hvitt veldig tynt. Normalt det også. Crinone kommer ut i alle salgs former og farger [&:] Er så nice atte [:'(]
M Mammatilei Elsker forumet 31 Jan 2010 #4 Helt vanlig at det kommer ut noe etter det jeg har skjønt ja! Men hos meg kom det faktisk nesten ikke ut noe i det hele tatt...[:)]
Helt vanlig at det kommer ut noe etter det jeg har skjønt ja! Men hos meg kom det faktisk nesten ikke ut noe i det hele tatt...[:)]
Leverihåpet Gift med forumet 31 Jan 2010 #5 Kommer ikke så veldig mye hos meg heller. Mindre denne gangen enn sist[:)] ORIGINAL: Marje83 Helt vanlig at det kommer ut noe etter det jeg har skjønt ja! Men hos meg kom det faktisk nesten ikke ut noe i det hele tatt...[:)]
Kommer ikke så veldig mye hos meg heller. Mindre denne gangen enn sist[:)] ORIGINAL: Marje83 Helt vanlig at det kommer ut noe etter det jeg har skjønt ja! Men hos meg kom det faktisk nesten ikke ut noe i det hele tatt...[:)]