Spørsmål :-)

Svane92

Forelsket i forumet
På onsdag var jeg 4 uker på veg, samme dag kom det mye blod, blør enda, men ikkje like mye. Gikk da utifra at jeg mistet. I kveld tok jeg enn ny test for og se at streken hadde blitt svakere. Hadde vært på do 2timer tidliger, men tok enn test likevell
ImageUploadedByBV Forum1436559343.111717.jpg

Den øverste er i fra onsdag og den nederste i fra i kveld, er det vanleg att testen blir sterkere?

Eneste måten du kan vite om dette går bra er å ta to blodprøver med 48 timers mellomrom. Masse lykke til!!!

Det som er er faktum er at man kan blø uten å miste. Krysser fingrene for at det er tilfelle for deg! Testen er jo veldig sterk.

Jeg fossblødde fra uke 4 til uke 12 forrige gang, og det gikk bra. Så lenge det ikke kommer mye klumper og du ikke har smerter, så trenger det ikke å bety noe. Ellers kan det være at du mista en tvilling

Takk for svar :-)
Blir vanskeleg og få tatt blodprøve, jeg kjører langtransport og reiser i morgen å er ikke hjemme før fredag.
Det kom en del klumper, men hadde ingen smerter. Nå er det bare litt brunt blod som kommer

Det er jo positivt med sterkere test, håper den bare blir sterkere og sterkere. Lykke til ;) da jeg mistet så merket jeg at testene ble svakere og svakere for hver dag til de var helt blanke. Så tror nok at det betyr at du enda er gravid og at det var en ufarlig blødning. Håper det:Heartred

Veldig frustrert!!!
Ringte legekontoret i dag, fastlegen har ferie så jeg fikk snakke med hun som sitter på labratorie. Hun sa dem ikke tok blodprøver så tidleg, å att det var nåkk bara ein abort. Siden jeg har hatt ivf og klinikken sa jeg kunne ta blodeprøve, så var det grett att jeg fikk komme. Tok blodprøven og spurte når jeg skulle komme tilbake igjen. Det skulle jeg ikke pga det var nåkk en abort.. Utruleg skuffet, hadde faktisk ett lite håp om alt var fint :-(

Tok forresten denne i dag på morgenurinen
ImageUploadedByBV Forum1436773339.367246.jpg

Du må få tatt en blodprøve til. Det hjelper jo ingenting med bare én, du vet jo at du har høyt hcg nivå nå med den fine testen der!

Når du får svaret på denne blodprøven så krever du å få en ny - siden den første blodprøven IKKE kan bevise at du har hatt en abort, og det er ekstremt viktig at du vet helt sikkert pga IVF.

Dem skulle ringe i morgen, så får prøve å overtale til og få tatt en ny. Utifrå "oppførselen" i dag så virker det ikke så veldig sannsynleg att jeg får ta enn ny..

Ja, det må du kreve. Du kan jo samtidig henvise til at det anbefales to prøver ved mistanke om abort. Lykke til, forstår at det er frustrerende for deg.

Inte för att skrämma dig men när det gäller ivf så är dom väldig noga på att det inte sitter i äggledaren, därav så vill dom ha prover .

Min hcg gick sakta uppöver i ca 2 veckor innan den sjönk. Jag vart kollad 2 gånger i veckan med hcg och ultraljud. Som "tur" var så satt den inte i äggledaren..men dom vågade inte chansa .

Kräv en till blodprov så du får jämföra!!

En liten opptatering :-) ringte legekontoret og blodprøven var på 500, fikk ikke komme og ta ny prøve, måtte ta kontakt med fastlegen da. Hun kommer tilbake i morgen, så blir en ny telefon da.. Men hcg på 500 er vell mye visst jeg miste onsdag?

Det høres bra ut med 500, men egentlig umulig å si uten en ny blodprøve. Ring fastlegen og få blodprøve så raskt som mulig, så går det an å vurdere det. :)

Få fastlegem til å gi deg henvisning på ny blodprøve. Høres jo helt merkelig ut at du bare skal få en test.

Back
Topp