Spørsmål:)

Slaggstoffer er rester etter produktfremstilling, og miljøgifter er akkurat det det sier, stoffer som skader miljøet.

Det er skadelig for alle, og siden babyer er mer sensitive, vil jeg tro at de tåler dette dårligere enn oss. Når det er sagt er graden av skadelighet svært omdiskutert.
Aha. Bør vel kanskje holde meg unna da:( blææ :p

Sent from my iPhone using BV Forum

1. Sover i egen seng på rommet vårt.

2 . Siste uken har han sovnet rundt 21.30-22.00 og våknet mellom 4 og 6. Står opp rundt 11

3. Ville nok og ventet. De anbefaler virkelig ikkje slanking når en ammer. Kan gå utover melkeproduksjonen. Kjedelig å
risikere å miste melken pga noen kilo. Ver stolt av kroppen ;)

4. Ca 2 ganger i uken. Ser det an.

5. Nei

6. Fullammer eg og men Eg har pumpet meg å gått ut noen timer mens pappaen var hjemme med han. Var ingen problem. Men har ennå ikkje hatt barnevakt en hel natt. men hadde ikkje gjort meg noe :)

Sniker fra april :)

Ang. barnehageplass variere det fra kommune til kommune, undersøk hvordan det er der du bor. Jeg bor i Stavanger og her søker man med det samme personnummeret har kommet, men i nabokommunen Randaberg søker man det året barnet skal begynne i barnehage.

Og hvorsan i all verden klarer dere å håndtere spedbarn i dusjen ?!?!?!

Han elsker å dusje, blir helt rolig med en gang han hører dusjen. Vasker ikke med olje inni der, det er jo nesten farlig;) lar det også renne litt vann nedover ansiktet hans, litt vanntilvenning:)

1. I sprinkelsenga på rommet vårt :)

2. Sover fra 19:30-20:00 til ca 6-7 :)

3. Det aner jeg ikke :/

4. Hver kveld, er en del av kveldsrutina :)

5. Nei han skal ikke i barnehage før han er 2 år tror jeg :)

6. Ja ene søstra mi tok lillemann en lørdag så vi kunne kose oss :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Er du sikker på det? Jeg har hørt at de går etter alderen på barnet og ikke på når de mottar søknaden (så lenge søknaden blir sendt innen fristen). Har en venninne som jobber i barnehage som sa det, men har ikke sjekket det opp ytterligere.
Har blitt fortalt dette av flere andre mødre at en skal søke med en gang en får person nr. Med at det er flere forskjellige som ikke kjenner hverandre som har sagt det til meg så vil jeg tro at det stemmer...men jeg har ikke lest noe om dette selv

Back
Topp