Nå er det en stund siden jeg har er aktiv her pga appen på telefon klikka.
Men nå har jeg flere spørsmål, så istedenfor å lage flere tråder så tar jeg alle på en
1. Hvor sover de små på natten?
2. Hvor lenge sover de om natten?
3. Kan jeg bruke slik som Chili Burner, Grønne kaffebønner og cleanse detox når jeg ammer? (Evt hvorfor ikke?)
4. Hvor ofte bader de små?
5. Har dere søkt barnehage for neste år enda? (Usikker på når jeg kan gjøre dette)
6. Har du og mannen vært ute å kos dere uten babyen enda?
Mine svar:
1. Andre natten på rommet sitt idag
2. Sover fra 21-06 , spiser og sover igjen.
3. Er så desperat etter å gå ned i vekt! Med storebror raste jeg ned 13kg på to mnder. Denne gangen har jeg gått ned det jeg gikk opp, men igjen gått opp 3kg
4. Bader kanskje 1 gang i uka. Glemmer det. Men vasker godt med klut morgen og kveld
5. --
6. Hadde barnevakt for storebror og lillesøster igår kveld (lørdag) var ute å spiste med gode venner. Gubben kjørte, så jeg fikk tatt meg noen glass svigermor satt hjemme hos oss med tulla, så vi sto opp med hu dagen etter
Dette ble ett langt innlegg!! Men takk for tid og svar
Fortsatt en god sommer vakre mammaer<3
Sent from my iPhone using BV Forum
Men nå har jeg flere spørsmål, så istedenfor å lage flere tråder så tar jeg alle på en
1. Hvor sover de små på natten?
2. Hvor lenge sover de om natten?
3. Kan jeg bruke slik som Chili Burner, Grønne kaffebønner og cleanse detox når jeg ammer? (Evt hvorfor ikke?)
4. Hvor ofte bader de små?
5. Har dere søkt barnehage for neste år enda? (Usikker på når jeg kan gjøre dette)
6. Har du og mannen vært ute å kos dere uten babyen enda?
Mine svar:
1. Andre natten på rommet sitt idag
2. Sover fra 21-06 , spiser og sover igjen.
3. Er så desperat etter å gå ned i vekt! Med storebror raste jeg ned 13kg på to mnder. Denne gangen har jeg gått ned det jeg gikk opp, men igjen gått opp 3kg
4. Bader kanskje 1 gang i uka. Glemmer det. Men vasker godt med klut morgen og kveld
5. --
6. Hadde barnevakt for storebror og lillesøster igår kveld (lørdag) var ute å spiste med gode venner. Gubben kjørte, så jeg fikk tatt meg noen glass svigermor satt hjemme hos oss med tulla, så vi sto opp med hu dagen etter
Dette ble ett langt innlegg!! Men takk for tid og svar
Fortsatt en god sommer vakre mammaer<3
Sent from my iPhone using BV Forum