Spørsmål

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Hei snille damer på januar forumet! TydeTøsa har et spørsmål! Jeg er så redd for å miste at jeg tyder en hver luftboble i magen.

Er det normalt å først kjenne tegn i form av stikking i livmoren osv en dag, og en annen dag ingen tegn? Var veldig slapp i dagtidlig og kvalm, men ellers har jeg ikke kjent noe i livmoren i dag. Er rundt 4-5 uker på vei, noe usikker da jeg har uregelmessig mens. Blir så redd, men blør ikke eller noe slikt :-p sist fant jeg ikke ut jeg var gravid før uke 12 nemlig! Kroppen min er rar xD

Sent from my iPhone using BV Forum

De gangene jeg har vært gravid har jeg vist det pga sterke stikkinger livmora. Viste jeg var gravid før positiv test

05.01.2015 <3

Kjenner ingenting i livmora, hadde bare milde mensmurringer rundt og noen dager etter IKM..
Er 9+1 i dag å alt utvikler seg normalt ifølge ul:)

Tror alt av symptomer,stikking og smerter er veldig individuelt:)

Termin 4. Januar:)

Kjenner ingenting i livmora, hadde bare milde mensmurringer rundt og noen dager etter IKM..
Er 9+1 i dag å alt utvikler seg normalt ifølge ul:)

Tror alt av symptomer,stikking og smerter er veldig individuelt:)

Hva slags typiske tegn har du hatt da? Beklager jeg spør og graver sånn :) er nysgjerrig av natur. :-)

Hva slags typiske tegn har du hatt da? Beklager jeg spør og graver sånn :) er nysgjerrig av natur. :-)

Bare å spørre i vei;)

Akkurat nå et jeg helt utslått,null energi..kvalm og uvel til tider..ømme puppe, å oppblåst i magen(maaaassse luft:D )
Ellers har jeg vært heldig å ikke kjent så mye:)

Bare å spørre i vei;)

Akkurat nå et jeg helt utslått,null energi..kvalm og uvel til tider..ømme puppe, å oppblåst i magen(maaaassse luft:D )
Ellers har jeg vært heldig å ikke kjent så mye:)

Ahh :-) ønsker bare å kjenne litt tegn ;) men stikker litt i ny og ne, kvalm (mest om morningen ) vonde bryster og litt vondt i magen i ny og ne får holde foreløpig ;-p

Jeg har det likt som deg. En dag kan jeg ha masse stikking og vondter, en annen dag kan jeg være symptomfri :)
Jeg tenker at så lenge det ikke er blod involvert så er nok alt som det skal være :D

Tror det meste vi føler (eller ikke føler) er ganske så normalt i et svangerskap :) hihi

Jeg har det likt som deg. En dag kan jeg ha masse stikking og vondter, en annen dag kan jeg være symptomfri :)
Jeg tenker at så lenge det ikke er blod involvert så er nok alt som det skal være :D

Tror det meste vi føler (eller ikke føler) er ganske så normalt i et svangerskap :) hihi

Huff ja rart som det er :-) det er nok hormonene som styrer kroppens tankefunksjon :-D bra vi er fler :-)

Har det og sånn, en dag er det veeeeldig masse stikking og neste dag ingenting!! Har en del sammenheng her med kor masse eg går og tråkker (spesielt på jobb!! ) og om eg går med klær som strammer over d området!!
Ellers har eg ømme pupper, trøtt og sliten og små kvalme innimellom!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Er nok veldig individuelt dette her. Og det er forsatt veldig tidlig.

Jeg kan også ha noe murring/stikking i livmoren sånn av og på. :)

Nå er kvalmen og trøttheten mest fremtredende her :P

❤️Termin 17.januar ❤️

Back
Topp