spørsmål

2008/2013/2014

Glad i forumet
Jeg begynte å blø nå i kveld, men bare ørlite. Tok test tidligere, som ble positiv etter tiden var gått ut. Dersom jeg tar en ny test, som blir positiv før tiden går ut, kan jeg da likevel være gravid?

Hadde vært kjekt med litt mer info kanskje...
Venter du mens i dag?
Eller har du testet positivt tidligere, for så å begynne å blø i dag?

Novembergull med juniskatt skrev:
Hadde vært kjekt med litt mer info kanskje...
Venter du mens i dag?
Eller har du testet positivt tidligere, for så å begynne å blø i dag?

Ventet mens i går. Vært super kvalm noen dager. Har hatt brunlig spotting lenge, men det pga vevs prøve. Kom litt blod i dag, men ikke mye. Kom ingen ting når jeg var på do litt etterpå. Testet ikke positiv tidligere.

Hmmm... Da ville jeg definitivt tatt en ny test i morgen! (Burde sikkert vente et par dager, men vi vet jo alle at det ikke er mulig ;)) 
Ville ikke stolt blindt på en test som ble positiv etter tiden - veldig mange opplever såkalt falsk positive tester... Meeen, det gir jo et lite håp - særlig i kombinasjon med at mensen ikke har dukket opp som vanlig :) 

Novembergull med juniskatt skrev:
Hmmm... Da ville jeg definitivt tatt en ny test i morgen! (Burde sikkert vente et par dager, men vi vet jo alle at det ikke er mulig ;)) 
Ville ikke stolt blindt på en test som ble positiv etter tiden - veldig mange opplever såkalt falsk positive tester... Meeen, det gir jo et lite håp - særlig i kombinasjon med at mensen ikke har dukket opp som vanlig :) 

Nei stoler ikke på testen altså. Får ta en ny. Håpe at den blir positiv før tiden går ut.

Må legge til at jeg bruker blodfortynnende, har det noe å si at jeg blør. Har stoppet opp å blø nå. Satser på det ikke kommer mer blod.

Blodfortynnende kan såklart være grunnen til blødningen; slimhinnene er jo også skjørere ved en graviditet...
Får håpe den slår positivt ut før tidsfristen neste gang!!

Back
Topp