spørsmål

20082013

Betatt av forumet
Jeg har nå fått blødning, eller dvs komme kun et par dråper. Kan jeg være gravid selvom det kommer blod? Skal ha mensen i dag. Har ikke vondt som jeg pleier ha. Kan jeg teste selvom jeg blør noen dråper? Føles liksom ikke at det er mensen som er på vei.

Er vanlig å få en liten blødning rundt den dagen man venter mens, så er bare å teste i vei hvis du tror du kan være gravid. :)
Lykke til

det finnes desverre ingen her inne som kan gi deg svaret på det, annet enn å råde deg til å ta en test! Håper spiren sitter, eller at den gjør det veldig snart! 
Lykke til! =)

*Frk.Rødhette* skrev:
Har du testet?=)

Ja har det. Var en uuuultrasvak strek. Mulig den kom etter tiden var ute. Så vet ikke om det er til å stole på da...

hei :) Hvordan er det med kaffe og graviditet? Har jo en på 4 år, men drakk ikke kaffe den gang.. og husker svært lite fra sist gang ;)! Så må lære altpå nytt;)!

Jannemor <3 skrev:
hei :) Hvordan er det med kaffe og graviditet? Har jo en på 4 år, men drakk ikke kaffe den gang.. og husker svært lite fra sist gang ;)! Så må lære altpå nytt;)!

Koffeinholdige drikker anbefales vel ikke i graviditeten.

Jannemor <3 skrev:

Her er litt info om graviditet og koffein
  • Koffein: Noen næringsmidler inneholder relativt mye koffein. Det gjelder særlig kaffe, te, cola og såkalte energidrikker. Undersøkelser har vist at inntak av store mengder koffein hos gravide kan øke faren for spontanabort. Gravide kan drikke kaffe, te og cola, men ikke mer enn 1 - 2 kopper kaffe per dag, eller 3 - 4 kopper te per dag, eller 1 liter cola, energidrikk eller annen koffeinholdig drikke per dag.
  •  
    Back
    Topp