Spørsmål?

Cmilla

Gift med forumet
Vi har fått brev ifra sykehuset, og fikk beskje om å ta en del tester før vi skal ha vår første time på sykehuset. Har vært til fastlegen å tatt blodprøver og spærm prøve. Men er en til test jeg må ta før vi møter på sykehuset. Noen som vet hva den prøven går ut på? Står bare ting jeg ikke skjønner på det skjemaet.

Det vanlige er vel hormonprøver + hiv, hepatitt av blodprøver. Hva står det på skjemaet da?

Blodprøvene har vi tatt, hiv, hepatitt osv. Men må ta en prøve på sykehuset på syklus dag 2-3.
Det er krysset av på TSH, FSH, LH, PROLAKTIN, ØSTRADIOL, SHBG + en ekstra. Jeg skjønner pent lite av det

Det er hormonprøver du skal ta på dag 2-3 i syklusen. De ønsker nye prøver sikkert fort å vite status der og da, sia ting kan endre seg.. og de styrer behandlinga litt ut fra de prøvesvarene [:)] De prøvene de tar gir litt svar på hvordan det står til med fertiliteten din, om du nærmer deg overgangsalder osv..
Vi måtte ta nye prøver før dette forsøket, siden vi har hatt en pause på 1,5 år siden forrige forsøk med egguttak.
Masse lykke til iallefall! Spennende tid dere har foran dere, håper dere lykkes i 2011 [;)]

Back
Topp