spørsmål...

*LilleNille*

Forelsket i forumet
Går gutten/jenta DI alene??[:)]

Bare nysgjerrig[8|] hehe

Ja, har gjort det en liten stund, men er først den siste uka at hun har begynt å gå mer enn å krabbe [:)]

har gått alene siden hun var 13,5 mnd. Ble gradvis stødigere og nå er hun nesten helt stødig. [:)] 

Tatt noen skritt alene bare [:)]

Gått siden han var 11 mnd. tror det var avgjørende at han har en bror å strekke seg etter.

Hun gikk for første gang her om dagen, så jeg har liksom ikke sett for meg at hun skulle gå noe særlig enda, men idag bare traska hun over halve stua aleine, over 20 skritt! Og hadde ikke tv-bordet vært der, så hadde hun kanskje gått enda [;)] Ble litt overraska... 

Han begynte å gå da han var ca 13 måneder. Han venta til han var helt trygg, så han kunne omtrent gå stødig tvers over stua da han først slapp seg uoppfordret [;)] Etter noen dager ble han nonsjalant og gikk som en full sjømann [:D]

Nope! Her må han ha støtte fortsatt. Satser på at han går før jul en gang. [:D]

begynner å bli en stund siden hun tok sine første skritt og hun har vel gått stødig i en mnd nå. Nå øver hun seg kraftig på å springe fra meg og det er hysteeeeeeerisk morsomt når hun har tatt noe hun ikke får lov til og jeg løper etter[8D] spess mange runder rundt stua dersom hun har fått kloa i mobilen min

begynte og gå da han var ca 13.5 mnd! var på en tre ukers lang bilferie i sommer, hvor han da satt i bilstolen i over 350 mil, og da han ikke var i bilen, satt han som regel i vognen, så når vi kom hjem var d en som fant ut at han sku begynne og gå jah!!!![:D] nå er d løpetrening på gang her!! Mye blåkuler for å si d sånn!![8D]

Ja han har gått siden han var 11 mnd! [:)]

ORIGINAL: Zerlina

Han begynte å gå da han var ca 13 måneder. Han venta til han var helt trygg, så han kunne omtrent gå stødig tvers over stua da han først slapp seg uoppfordret [;)] Etter noen dager ble han nonsjalant og gikk som en full sjømann [:D]

Bytt ut han med hun [;)]

Back
Topp