spørsmål!!.....

Kom til å tenke på en ting, med tanke på tenner vil det da ikke være bedre å bruke sviskesaft eller sviskemos istede for malt?
Har hørt eller lest noe om at baby ikke burde få malt når dem har fått tenner pga at malten er så søt/ mye sukker og dermed ikke bra for små tannebisser.

ORIGINAL: chianti

Har en haug med plastikkskjeer fra obs og ikea. Har også et par fra tommi tippee som skifter farge om maten er feil temperert :)

Å ja, har en gutt som virkelig hyyyyyler høyt . Det gneller i ørene. Pleier av og til å sette på lydopptak på mobilen, så han får høre seg selv etterpå. Da blir han stille hehe[:)]

haha!! kanskje jeg å må prøve å ta opp den hylinga hans å la han høre[8D] har ikke tenkt den tanken før. hehe

takk for tipset! [:D]

ORIGINAL: gura

Kom til å tenke på en ting, med tanke på tenner vil det da ikke være bedre å bruke sviskesaft eller sviskemos istede for malt?
Har hørt eller lest noe om at baby ikke burde få malt når dem har fått tenner pga at malten er så søt/ mye sukker og dermed ikke bra for små tannebisser.

takk for tipset.. har faktisk ikke tenkt på det. skal prøve å lage ut av den sviskemosen som amaryllis skrev [:)]

ORIGINAL: chicka mom

ORIGINAL: gura

takk for tipset.. har faktisk ikke tenkt på det. skal prøve å lage ut av den sviskemosen som amaryllis skrev [:)]

Bare hyggelig vettu [:D]
Kom plutselig bare til å tenke på det siden snuppa har fått tenner.[:)]

ORIGINAL: chicka mom

har noen spørsmål som jeg lurer på, som har samlet seg opp, så jeg tar dem alle her[:D]

- når dere gir grøt, hvilken skje bruker dere? vanlig ståleller plastikk?
varierer...både plast og stpl, men vil nok etter hvert bruke bare plast tror jeg,,,,ikke fullt så hardt til gommene....
- selger noen butikker disse baby-skjeene lengre? fant til eldstemann, men finner ikke nå...
- blander dere malt i grøten? er det nødvendig eller bare tull?
nope

så lurer jeg på om det er flere babyer her inne som er "hylere"? min lille skatt hyler skikkelig HØØØYT når han er misfornøyd/kjeder seg/trøtt o.l... trodde dette var en "fase" men nå har det pågått i over 2 mnd'r. å han er bra høylytt også... det kan virkelig skjære i ørene når jeg holder han å han hyler[:-]
JAAAAAA!!! Men mest når han skravler her....(er han misfornøyd gråter han----høyere og høyere, helt til han vræler...)....ligger i senga om morgenen, og det er umulig for oss å sove....skingrende høye EEEEEEEEEEEEEEEEEE-lyder setter en stopper for alle våre drømmer....for når jeg tar han opp er han helt fornøyd og lager de samme lydene...og han vil ikke ha mat heller...

Back
Topp